دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 بازی بسیار زیبا GREED – Black Border   را برای شما عزیزان در دانلود ها به صورت رایگان قرار داده ایم. بازی جدید و زیبای استراتژِیک با گرافیک عالی برای کامپیوتر.بازی در سبک بازی aleians میباشد و دارای مراحل زیبا و نبرد با هیولاها و… امید است که از این بازی زیبا لذت ببرید

 

Untitled 1 بازی زیبای   GREED   Black Border

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 استودیوی بازیسازی Valve را می توان جزو آن دسته از استودیوهایی قرار داد که همیشه بازی هایش را با حساب و کتاب خاصی می سازد. هر چند سال یکبار از این استودیو، بازی ای می بینیم که همه را شگفت زده می کند. حتی سری بازی های Left 4 Dead هم که به صورت تیمی قابل بازی بودند، به محبوبیت خوبی دست یافتند. اما همه، این استودیوی بازیسازی را با سری بازی های Half-Life می شناسند. سری بازی هایی که طرفداران بی شماری دارند و Valve همه آن ها را به نوعی سرکار گذاشته است. درست زمانی که همه انتظار داشتند نسخه سوم سری بازی های HL رونمایی شود، این استودیو نسخه دوم بازی Portal را معرفی کرد. البته Portal از آن بازی های خاصی بود که همه را شگفت زده کرد. بازی ای بسیار خلاقانه که بیشتر هنر بازیسازی Valve را نشان می داد. در E3 امسال Valve فقط ۲ Portal را معرفی کرد. بازی ای که به طور غیر منتظره ای مورد توجه همه اهالی صنعت بازی های کامپیوتری قرار گرفته است و خیلی ها دوست دارند بیشتر از این بازی بدانند. یکی از قسمت هایی که به Portal 2 اضافه شده، حالت Co-Op است. حتی Valve برای نمایش اضافه شدن Co-Op به بازی نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. البته امکان Co-Op چیزی بود که خیلی ها دوست داشتند آن را در این سری از بازی ها ببینند. اما Portal چیزی بود که ایجاد تغییرات در آن باید با دقت بسیاری صورت می گرفت. یک بازی منحصر به فرد با فضای کاملا جدید، ریسک بزرگی بود که Valve آن را قبول کرد و نتیجه بسیار خوبی هم از آن گرفت.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک جدید بازی ، برای رفع مشکل مرحله سوم، به پست افزوده شد|

 

portal2 cover small دانلود بازی Portal 2

 

 

حال این استودیوی بازیسازی باز هم در ساخت Portal 2 باید دست به ریسک دیگری می زد. ایجاد تغییرات در بازی ای که خیلی ها آن را به همان صورت کلاسیک خود دوست دارند، کار ساده ای نیست. پس از مدت ها بخش تک نفره بازی به نمایش در آمد و خیلی ها توانستند این بخش را از نزدیک بازی کنند. البته مشخص بود که Valve در این نمایش فقط می خواهد نشان دهد که چه چیزهایی به بازی اضافه شده اند. آن ها خیلی چیزها را هنوز در بازی مخفی نگه داشته اند و هنوز قصد ندارند آن ها را به نمایش در آورند. محیط بازی زیبا است و همچنان بسیار ساده به نظر می رسد. در Portal فکر کردن حرف اول را خواهد زد. بازی با یک نمایش بسیار جذاب شروع می شود و پس از آن بازیکنان Chell (شخصیت بازی) را مشاهده می کنند. در این لحظه برخی از آزمایش های اولیه بازی انجام خواهد شد. این بخش چیزی شبیه به قسمت آموزشی در بازی های مختلف بود، اما با آن ها بسیار تفاوت داشت. ماجراهای Portal 2 صدها سال پس از نسخه اول اتفاق افتاده اند. Chell از یک سلول پلاستیکی بازی را آغاز خواهد کرد. جایی که او آخرین ماجراجویی هایش را در آن انجام داده است. هر چیزی را که در بازی مشاهده می کنید به طرز جالبی بسیار صاف طراحی شده است. محیط بازی به صورت مکان های آخرالزمانی طراحی شده است. سلولی که Chell در آن حضور دارد، در حال خراب شدن است و اینجاست که بازی کم کم به شما یاد می دهد که چگونه باید این عنوان را بازی کنید.

مسیرهایی که در طول بازی باید از آن ها عبور کنید، اکثرا خراب شده اند و باید با ایجاد سوراخ های Transdimensional برای خود مسیر به وجود بیاورید و خود را به جایی برسانید که از آنجا می توانید بازی را ادامه دهید. تنها چیزی که در بازی نمی توان آن را مورد آزمایش قرار داد، زمان است. عنصر زمان همچنان نقش مهی در بازی ایفا می کند. البته Valve درباره این موضوع نیز اطلاعات بیشتری منتشر نکرد. این استودیوی بازیسازی همچنان محیط های بازی را بسیار گیج کننده طراحی کرده است. اما با کمی دقت می توان مسیرهای بازی را پیدا کرد. اگر Portal 1 را بازی کرده باشید، این کار برای شما راحت تر خواهد شد. باید به محیط بازی توجه زیادی بکنید تا بتوانید چیزهای کار آمدی که در طول بازی قرار گرفته اند را به دست بیاورید و با استفاده از آن ها راهی برای خود پیدا کنید. در این بازی بازیکن تنها نخواهد بود و در کنار خود Wheatley را خواهد داشت. در نسخه اول این بازی، یک ربات گوی مانند به نام GlaDOS وجود داشت. Wheatley نیز دقیقا مانند GlaDOS است، اما چیزی که باعث شده او بسیار بهتر به نظر برسد، این است که اینبار استفن مرچنت (Stephen Merchant) برای او صداگذاری کرده است. بر خلاف GlaDOS در این نسخه Wheatley فقط قصد دارد که کمک کند. او تمام تلاشش را می کند تا اینکه شما بتوانید مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. حتی در بسیاری از مواقع سعی می کند بسیار دوست داشتنی به نظر برسد. حضور موجودی مثل Wheatley در یک محیط آخرالزمانی در نوع خود بسیار جالب است.

منبع توضیحات: Pardisgame

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU:    3.0 GHz P4, Dual Core 2.0 (or higher) or AMD64X2 (or higher)    
RAM:    1GB XP / 2GB Vista    
VGA:    Video card must be 128 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or higher / NVIDIA GeForce 7600 or higher / Intel HD Graphics 2000 or higher).    
DX:    DirectX 9.0c compatible    
OS:    Windows 7 / Vista / XP    
HDD:    At least 7.6 GB of Space

 

تصاویری از محیط بازی:

Portal2 01 small دانلود بازی Portal 2 Portal2 02 small دانلود بازی Portal 2

Portal2 03 small دانلود بازی Portal 2 Portal2 04 small دانلود بازی Portal 2

Portal2 05 small دانلود بازی Portal 2 Portal2 06 small دانلود بازی Portal 2

 

دانلود کاور اوریجینال بازی:

Portal2 DVDCover Small دانلود بازی Portal 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 این بار ، بازی جدید و جذاب Crazy Serpentineرا در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Crazy Serpentine بازی بسیار زیبا Crazy Serpentine

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 با تجربه ای بیش از ۱۰سال در عرضه مجموعه های مختلف بازی محبوب و جذاب Arma ، هم اکنون نسخه جدید آن با نام Arma II : Reinforcements عرضه شده است ! این نسخه از بازی شما را به قلب واقعی ترین شبیه ساز جنگ های نظامی همراه با برترین تکنولوژی برتر در جزئیات بازی همراه می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، استفاده از جرئیاتی می باشد که در دنیای واقعی ، در همان نقطه از کره زمین وجود دارند. به عنوان مثال تمامی کوه ها و راه هایی که در بازی دیده می شود ، در نقشه جهانی نیز به همان صورت و با همان ابعاد می باشند. در این بازی شما می توانید همراه با دوست خود به طور ۲نفره تمامی بازی را انجام دهید و بازی را به اتمام برسانید و یا در بخش مولتی پلیر آن با بیش از ۵۰ نفر دیگر به مبارزه بپردازید. 

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

armaII cover small دانلود بازی Arma II : Reinforcements

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 امروز ، آپدیت شماره دوم بازی جدید و بسیار محبوب Assassin's Creed : Brotherhood عرضه شد. در این آپدیت تغییراتی در بخش Single Player و Multiplayer ایجاد شده است که می توان به مواردی همچون برطرف کردن مشکل ذخیره سازی بازی و تغییرات تنظیمات بازی در هنگامی که نام کاربری ویندوز شما با نامی غیر از اسامی انگلیسی باشد ، برطرف سازی مشکل اضافه کردن اسامی دوستانی که در اسم خود نقطه (.) دارند ، تغییر پورت برای انجام بازی در بخش مولتی پلیر از ۱۰۰۰ به ۷۹۱۷ به دلیل اینکه برخی از شرکتها ، پورت بازی را بسته بودند.

 

brotherhood cover آپدیت دوم بازی Assassins Creed Brotherhood Update v1.02

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی IL-2 Sturmovik : Cliffs of Dover ، دومین نسخه از سری بازی های کمپانی Maddox Games می باشد که درمورد جنگ جهانی دوم می باشد. ولی تفاوتی که با تمامی بازی های مربوط به جنگ حهانی دوم در این بازی دیده می شود ، این بازی مربوط به جنگ های هوایی می باشد و شما با هلیکوپترهای جنگنده به بازی می پردازید. این بازی در سال ۱۹۴۰ در زمان جنگ های هوایی در آسمان های بریتانیا بین دو کشور بریتانیا و آلمان اتفاق می افتد که نیروهای ایتالیایی نیز در آن حضور دارند. در این بازی شما تجربه پرواز کردن در زمان جنگ جهانی دوم را با ویژگی های بسیار دیدنی و حیرت انگیز تجربه خواهید نمود. بیش از ۲۵ هوانورد متفاوت در این بازی وجود دارد که توسط کشورهای ایتالیا ، بریتانیا و آلمان استفاده می شدند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت ورژن ۱ بازی برای رفع مشکل در اجرا شدن ، به پست افزوده شد|

 

Cliffs cover small دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
CPU: Pentium Dual-Core 2.0GHz or Athlon X2 3800+
RAM: 2 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core i5 2.66GHz or AMD Phenom II X4 2.6GHz
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 1 GB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

Cliffs 01 small دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover Cliffs 02 small دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover

Cliffs 03 small دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover Cliffs 04 small دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover

Cliffs 05 small دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover Cliffs 06 small دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

 

shift2 cover small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

 

 

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed :

ناشر بازی : Electronic Arts
سازنده ی بازی : Slightly Mad
رده ی سنی بازی : E
پلتفورم های دیگر : PC – XBox360
ژانر بازی : GT / Street Racing
تاریخ عرضه ی بازی : Mar 29, 2011

 

نمای واقعی تر
یک قدم جلوتر از نمای cockpit ( نمای داخل کابین ) بازی Shift ، نسخه دوم این نما را از چشم راننده و به صورت واقع گرایانه تر ارائه می کند.Jesse Abney در این رابطه می گوید "در نمای کلاه ایمنی ، موتور تخریب پذیری از فشار وارد بر دوربین اثر میپذیرد و همین عامل باعث میشود تا احساس کنید که این یک بازی نیست ، بلکه رانندگی واقعی است.پس ، هر چه سرعت خود را افزایش بدهید بلور بیشتری را مشاهده میکنید ، همین مات شدن صحنه باعث میشود تا فشار رانندگی در سرعت بالا را بهتر تجربه کنید و بازی را واقع گرایانه تر دریابید.شاید این تفاوت به نظر بسیار کوچک و ساده باشد ، اما با نگاهی عمیق تر متوجه میشویم که انجام بازی به وسیله یک دید عادی و محدود به شیشه جلو اتومبیل ، بسیار متفاوت تر از حس واقعی رانندگی و یک دید طبیعی خواهد بود ، و این دو از نظر تاثیر روانی قابل قیاس نیستند.در ادامه ، با یک محدوده ی دید عریض تر روبرو خواهید بود و همچنین ، به دنبال این دید عریض ، شاهد چرخش های طبیعی سر راننده در سر پیچ ها خواهید بود.Abney در این رابطه اظهار دارد "نگاه دوربین کلاه ایمنی به طور اتوماتیک به گوشه ها خیره میشود.بنابراین ، این نگاه اتوماتیک ، خود به عنوان یک کمک در گیم پلی بازی محسوب میشود."

 

تصادف واقعی تر
تمامی بازیهای شبیه ساز رانندگی ( به جز FM3 ) تخریب پذیری آن چنان خوبی را عرضه نمی داشتند و به شما اجازه نمیدادند که ماشین های گران قیمت و لایسنز شده را در پیست مسابقه نابود کنید ! اما Slighly Mad Studios در رابطه با تخریب پذیری ، چیزی فراتر از تصور شما را در بازی گنجانده است.سازندگان بازی در این رابطه میگویند "سال عرضه نسخه اول تخریب پذیری بازی ، یک تخریب پذیری ظاهری و محدود بود ، اما ما دست به کار شده ایم." "این نسخه از بازی با تخریب پذیری بسیار هیجان انگیز و نزدیک به واقعیت همراه خواهد بود.شما میتوانید تخریب پذیری را تجربه کنید ، لاستیک های اتومبیل خود را از جا بکنید ، میله های اتومبیل را نابود کنید و در نهایت ، ماشین خود را به طور کامل نابود کنید تا از روز مسابقه محروم شوید.اما تخریب پذیری بازی تنها به در آمدن لاستیک ها ختم نمیشود ، بلکه هر ضربه و خراش که از پیست مسابقه ( و یا ماشین های دیگر ) اثر گرفته بر روی بدنه اتومبیل شما به خوبی نمایان میشود.

 

اتومبیل واقعی تر
چه چیز یک اتومبیل خوب است اگر حس نکنید که مال شماست ؟ Shift 2 اتومبیل های خود را در قالب ۴ گروه عرضه میکند.همچنین ، سازنده قصد دارد تا با قرار دادن گزینه های کاستومایز اتومبیل ( طراحی دستی برخی قسمت های اتومبیل و به نوعی اسپرت کردن آن ) حالتی را بوجود بیاورد که تصور کنید مالک واقعی اتومبیل خود در بازی هستید.همانطور که گفته شد ، اتومبیل های بازی در قالب چهار دسته با نام های "Retro" (اتومبیل هایی که از مدل های بسیار قدیمی الگو گرفته اند ، اما با تکنولوژی روز مطابق شده اند ؛ مانند فورد موستانگ ساخت سال ۲۰۰۵ که از فورد موستانگ ساخت سال ۱۹۶۴ الگو گرفته است.) ، "Muscle" (اتومبیل های پر قدرت و با بدنه ی محکم) ، "Legend" و "Super car" قرار گرفته اند که تمامی این چهار دسته قابل دستکاری و کاستومایز خواهند بود.در سال ۲۰۰۹ ، بازیکنان NFS: Shift از کاستومایز اتومبیل ها بهره ای نبردند.با این حال بر اساس گفته سازنده بنظر میرسد هر چیز در Shift 2: Unleashed قابل کاستومایز و طراحی باشد.

 

منبع توضیحات: protectors

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP (Service Pack 3) or Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo 1.6 GHz or faster
RAM: 1 GB for XP; 1.5 GB for Vista/7
HDD: 6 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz or AMD Phenom 8400 Triple-Core
RAM: 3 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

shift2 01 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed shift2 02 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

shift2 03 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed shift2 04 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

shift2 05 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed shift2 06 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

 

 

 

 

در این نسخه کارکتر اصلی بازی از نسل دوم لباس مخصوص فوق پیشرفته Nanosuit استفاده می‌کند، Nanosuit 2 توسط Crynet Systems که قرار است نقش مهمی را در روند داستان نسخه‌ی دوم ایفا کند طراحی و تولید شده و پیشرفت‌های زیادی را داشته است، از جمله، قابلیت زوم ۶۰X، افزایش ۲۰ درصدی ذخیره‌ی انرژی، ۳۲ درصد مقاومت بیشتر و محافظ در برابر EMP (ضربات الکترو مغناطیسی). همچنین Nanosuit 2 دارای چهار حالت Power ،Armor ،Infiltration و Tactical خواهد بود. Crytek، استودیوی سازنده بازی قول دشمنان باهوش و دارای هوش مصنوعی (AI) بسیار پیشرفته‌تری را نسبت به عناوین قبلی خود داده است. همچنین باید منتظر بخش Multiplayer با عظمتی در سطح Crysis 2 بود که این شرکت فعلاً در مورد جزئیات آن سکوت کرده است. این استودیو قصد دارد با Crysis 2، گام اول خود در ورود به صنعت کنسول‌ها را محکم بردارد و یک عنوان شگفت انگیز دیگر را خلق نماید.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Crysis 2:
شرکت سازنده بازی : استودیوی Crytek
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی EA Games
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۲۲ مارس ۲۰۱۱
ژانر بازی : اکشن اول شخص شلیک کننده
 میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۷ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP (32-64 bit) / Windows Vista (32-64 bit) / Windows 7 (32-64 bit)
CPU: Intel Core 2 Duo 2.0 GHz, AMD Athlon 64 X2 2.0 GHz or better
RAM: 2 GB XP / 3 GB Vista – Windows 7
HDD: 9 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

Crysis2 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 Crysis2 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

Crysis2 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 Crysis2 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

Crysis2 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 Crysis2 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 ماجرا از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|نسخه نهایی و کاملا سالم و آپدیت شده ی SKIDROW بازی|

 

homefront cover small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

 

 

 

THQ اعتقاد دارد که Homefront به یک Bluckbuster و یا Call of Duty تبدیل شود که به نظر می رسد حداقل در ظاهر آن ها موفق به این کار شده اند که چیزی شبیه به Call of Duty خلق کنند. ولی آیا در باطن هم این چنین است؟ چیزی که تا بحال نشان داده شده، دقیقا بیانگر چگونگی انجام بازی نیست، ولی قرار است گیم پلی خیلی گسترده ای را در پیش رو داشته باشیم. می توانید سوار تانک و هلیکوپتر شوید و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید، ولی به طور کلی گیم پلی Homefront یک Run ‘n’ Gun معمولی با زرق و برق بالاتر خواهد بود. اگر بازی های دیگری برای مقایسه می خواهید Metro 2033 از همین شرکت (THQ) را با Half-Life 2 در نظر بگیرید. Homefront سعی دارد یک دنیای نابود شده و پر از جنگ را به تصویر بکشد. طوری که محیط، داستان را روایت کند. باغ های ویران شده و ساختمان های از هم پاشیده، بیانگر تباهی و دنیای جنگ زده آن است. آمریکا سقوط کرده و هیچ ارتش و قدرت نظامی وجود ندارد و جماعت زیادی برای مقابله با ارتش کره شمالی نیست. فقط تعداد کمی از مردم هستند که حداقل برای نجات جان خودشان هم که شده می جنگند. آن ها می گویند: “این آینده ای نبود که ما انتظارش را داشتیم، ولی حداقل آزاد هستیم و می توانیم سرپناه خود را بسازیم”.

 

منبع توضیحات: PersianWeek

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5600+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1900
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.0 GHz / AMD Phenom II X4 @ 2.2 GHz
Memory: 3 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10

 

تصاویری از محیط بازی:

homefront 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

homefront 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

homefront 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

 

دانلود کاور اوریجینال بازی:

Homefront DVDcover small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Ea عنوان جدیدی را در سری Sims به نام The Sims Medieval معرفی کرد. این بازی مستقل تغییری ریشه ای نسبت به عنوان خلق شده توسط ویل رایت که در عصر مدرن جریان داشت، پیدا کرده است و در قرون وسطی جریان دارد.

General Manager استودیوی ُsims آقای Scott Evans میگوید: "قرون وسطی عصر توطئه، افسانه و هیجان است. به دلیل داستان های بیشماری که میتوان بازگو کرد، این بازی میتواند زمینه ای مناسب برای استودیوی Sims برای خلق عنوانی تازه در این سری به وجود آورد. "
"The Sims Medieval به بازیکنان راه های جدیدی برای تجربه کردن Sims نشان میدهد که ما امیدواریم طرفداران از آن لذت ببرند. گیم-پلی این بازی برای طرفداران سبک استراتژی و نقش آفرینی ارضا کننده خواهد بود. زیرا در آن شما میتوانید یک قلمرو را کنترل کنید و ماموریت (Quest) انجام دهید. "
بازیکنان قادر خواهند بود که قلمروی قرون وسطایی خود را بسازند و شخصیت هایی را از همه ی طبقات اعم از رعیت، آوازخوان، خانواده ی سلطنتی، آهنگر و … خلق کنند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

sims medieval cover دانلود بازی سیمز قرون وسطی   The Sims Medieval

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: XP: 2.0 GHz P4 processor or equivalent – 7, Vista: 2.4 GHz P4 processor or equivalent
RAM: XP: 1 GB RAM – 7, Vista: 1.5 GB RAM
VGA: 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0 (ATI Radeon 9500 / NVIDIA GeForce FX 5900
DX: The latest version of DirectX 9.0c
OS: Microsoft Windows XP Service Pack 2, Microsoft Windows Vista Service Pack 1 , Windos 7
HDD: At least 5.3 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games

 

تصاویری از محیط بازی:

sims medieval 01 small دانلود بازی سیمز قرون وسطی   The Sims Medieval sims medieval 02 small دانلود بازی سیمز قرون وسطی   The Sims Medieval

sims medieval 03 small دانلود بازی سیمز قرون وسطی   The Sims Medieval sims medieval 04 small دانلود بازی سیمز قرون وسطی   The Sims Medieval

sims medieval 05 small دانلود بازی سیمز قرون وسطی   The Sims Medieval sims medieval 06 small دانلود بازی سیمز قرون وسطی   The Sims Medieval

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.6 GHz / AMD Athlon XP 2800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 20 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core i5 @ 3.6 GHz / AMD Athlon II X3 @ 3.2 GHz
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 20 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce GT 240 / ATI Radeon HD 5570
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11

 

تصاویری از محیط بازی:

shogun2 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2 shogun2 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

shogun2 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2 shogun2 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

shogun2 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2 shogun2 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 پس از انتشار بازی فوق العاده زیبای Assassin's Creed : Brotherhood ، امروز دی وی دی دوم این بازی که به عنوان جایزه برای خریداران این بازی در نظر گرفته شده بود نیز در اینترنت منتشر شد. این دی وی دی پکیجی می باشد که دارای بخش های بسیار جذاب و دیدنی برای طرفداران این بازی می باشد. از جمله مواردی که در این پکیج جمع آوری شده می توان به موارد زیر اشاره نمود : نگاهی دقیق تر به تاریخچه قاتلان و بخش هنری بازی عقیده قاتلان : برادری ، شخصیت هایی که از طریق جمع آوری کارت های موجود در بخش مالتی پلیر برای شما باز می شوند ، نقشه رم ، نسخه کامل فیلم Assassin's Creed Lineage ، پشت صحنه های ساخت و ایجاد بازی Assassin's Creed : Brotherhood ، موسیقی متن بازی که شامل ۲۲ ترک می باشد .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Assassins Brotherhood Bonus دانلود DVD جایزه بازی Assassins Creed Brotherhood Bonus Disc

 

 

caution دانلود DVD جایزه بازی Assassins Creed Brotherhood Bonus Disc توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود DVD جایزه بازی Assassins Creed Brotherhood Bonus Disc دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster    Direct Link

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 اتزیو (Ezio Auditore da Firenze) بازگشته است. فردی که پس از غلبه بر عاملان قتل پدرش جیووانی آدیتوره (Giovani Aditore da Firenze) و پیوستن به فرقه‌ی قاتلان (Assassins) پا به شهر رم (Rome) گذاشته است. کسی که پس از وقایع نسخه‌ی قبل به قاتلی ماهر و چیره دست تبدیل شده است. کسی که نامش لرزه بر اندام Templarها که دشمنان اصلی وی به حساب می‌آیند می‌اندازد. وی بازگشته تا کسانی که ریشه‌ی فساد و تباهی و قتل و غارت را در رم گسترانیده‌اند از بین ببرد.

بازی در سال ۱۵۰۳، مدت کوتاهی پس از اتفاقات رخ داده در AC II آغاز می‌شود. شهر Monteriggioni تحت محاصره‌ی نیروهای سربازان Borgia درآمده که رهبری آنها را Cesare Borgia، پسر Rodrigo (که Ezio در آخر بازی قبل وی را به قتل رساند) بر عهده دارد. در این هنگام مردم Monteriggioni که خطه‌ی خود را مورد تجاوز می‌بینند بر علیه نیروهای Borgia دست به شورش می‌زنند و در پی این درگیری‌ها Mario عموی اتزیو به قتل می‌رسد. این خبر بهانه‌ای می‌شود تا اتزیو که حالا به فرد میان سالی تبدیل شده گرد از شمشیر و سپرش بروبد و عازم رم شود تا رهبر Templar‌ها یعنی Cesare را به سزای عملش برساند اما وی در گذر از این راه صعب العبور تنها نیست و دوست و یاران هیشگی وی یعنی Niccolò Machiavelli که یکی از عناصر سیاسی مهم ایتالیا بشمار می‌آید، Caterina Sforza که حاکم شهر Forli است و البته Leonardo da Vinci که بزرگترین مخترع جهان در آن زمان به حساب می‌آید وی را در نایل آمدن به هدفش یاری می‌کنند. البته اتزیو یک برتری دیگر هم دارد وی قادر است تا افرادی را استخدام و تربیت کند، این افراد که قاتلان جوان (Young Assassins) نام دارند پس از کسب تجربه‌ی کافی از اتزیو، در سراسر رم ماوا گزیده‌اند و منتظرند تا در صورت جنگ و درگیری بی درنگ به یاری اتزیو بشتابند.

|برای اولین بار در دنیا به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.01 SKIDROW به پست افزوده شد|

|توضیحات نصب آپدیت برای نسخه فشرده به پست افزوده شد|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.02 SKIDROW به پست افزوده شد|

 

brotherhood cover دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood

 

 

 

 

طبق گفته‌ی یوبی سافت بازی در بخش Single Player چیزی حدود ۱۵ ساعت گیم پلی خواهد داشت! که در نوع خود بی نظیر است. نکته‌ی جالب اینجاست که بازی فقط در شهر رم اتفاق می‌افتد البته رم آنقدر عظیم و بزرگ هست که بازیکنان از آن خسته نشوند و به نظر می‌رسد انتخاب رم یک انتخاب هوشمندانه باشد. روند کلی گیم‌پلی نسبت به سری‌های قبل چندان تفاوتی نکرده است و شاید تنها نکته‌ی بحث برانگیز بازی قسمت Multiplayer آن باشد. بله AC: Brotherhood تنها بازی این سری است که دارای بخش MP می‌باشد. بخشی که کاملاً با بازی‌های هم سبک این بازی متفاوت است و مانند بازی‌های FPS جذاب و نفس گیر دنبال می‌شود. در این بخش شما توانایی بازی کردن با ۸ کراکتر مختلف را دارید که عبارتنداز: شکارچی، آرایشگر، کشیش، بانکدار،جلاد، دکتر، تاجر و یک کاراکتر مونث. این درحالی است که ۲ کاراکتر دیگر هم در این بخش قابل بازی هستند: دلقک که از طریق پیش خرید بازی از سایت Gamestop آزاد می‌شود و یک افسر نظامی که اگر بازی را از سایت Best Buy پیش خرید کنید قادرید تا با آن بازی کنید.
در بازی شما با سلاح‌های جدید و متنوعی رو به رو خواهید شد که عبارتند از: دارت‌های زهرآگین ،تیر و کمان، چنگال‌های تیز، بادبزن تیغ دار، چاقوهای بسیار کوچک، چاقوی ضامن دار (که به نوعی Hidden Blade به حساب می‌آیند اما برای Templarها) و سرنگ که مخصوص استفاده‌ی دکتر در بازی است. استفاده از سرنگ هم بدین گونه است که شما می‌توانید خود را دکتر جا زده و با سرنگ Templar‌ها را از پا در آورید. البته سازندگان وعده داده‌اند تمام سلاح‌هایی که در ACII موجود بود در این بازی هم قابل استفاده هستند.
قاتلان جوان (Young Assassins) قادرند تا به کشورهایی مانند اسپانیا، آلمان، انگلیس و … بروند و وظایفی مانند ترور افراد را انجام دهند. البته آنها قادر به نابود کردن افراد مهم نیستند و این وظیفه‌ی خود اتزیو است که به مقابله با این افراد بپردازد. اتزیو قادرست تا این افراد را در سراسر رم پخش کند و برای مقابله با Templar‌ها از آنان استفاده کند و همچنین قادر است تا آنها را به سلاح و زره مجهز کند. هر چقدر که اتزیو و گروهش مردم را از شر Templar‌ها نجات دهند اعتبار آنها نزد مردم افزایش می‌یابد.

منبع توضیحات: rgamer

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 1.5 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1950
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.6 GHz / AMD Athlon 64 X2 6000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 4700
Sound Card: 5.1
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

brotherhood 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood brotherhood 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood

brotherhood 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood brotherhood 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood

brotherhood 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood brotherhood 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید آنلاین بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید پستی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود Assassin's Creed Brotherhood با لینک مستقیم, دانلود pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود از مدیافایر اساسینز کرید 3 2011, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود رایگان نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نسخه PC بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم و کامل برای pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامل بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک SKIDROW بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک جداگانه بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood,
ارسال توسط مهران

 بازی جدید و جذاب Major League Baseball 2K11 از ویژگی جدیدی به نام "کنترل کامل پرتاب" استفاده می کند که این سیستم به پرتاب کننده ها اجازه می دهد تا پرتاب های خود را با دقت بسیار زیاد به تمامی نقاط زمین بازی ، حتی گوشه ترین نقاط آن پرتاب کنند . شما می توانید این کار را به وسیله رتبه بندی های ناخودآگاه بازیکنان انجام دهید ، که عملکرد واقعی یک بازیکن در زمین بازی بیس بال را برای شما ایجاد می کند. مدل های جدیدی که در این بازی انتخاب شده اند بازی را از سایر نسخه های پیشین آن بسیار متفاوت کرده و تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی بی نظیر ساخت کمپانی ۲K Sports می باشد و کار جالبی که این شرکت کرده این می باشد که اولین نفری که این بازی را به صورت کامل و تایید شده به اتمام برساند ، از طرف کمپانی مذکور برنده ی جایزه۱میلیون دلاری این شرکت خواهد شد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

mlb2K11 cover دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11

 

 

نام بازی : Major League Baseball 2K11
ناشر : ۲K Sports
پلاتفرم : Xbox 360 , PS3 , PC
کد منطقه : FREE
تاریخ انتشار : March 9, 2011
سبک بازی : ورزشی
حالت های بازی : تک نفره , چند نفره
درجه سنی : تمام رده های سنی

 

تصاویری از محیط بازی:

mlb2K11 01 small دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11 mlb2K11 02 small دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11

mlb2K11 03 small دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11 mlb2K11 04 small دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11

mlb2K11 05 small دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11 mlb2K11 06 small دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 کل بازی بر اساس روایت و از زبان راوی داستان بیان میشود و شما در زمان گذشته به بازی میپردازید ولی این شما هستید که با کارهای خود به ی افسانه شکل میدهید . Varric — راوی داستان — داستان بازی رو بیان می کند : فشار وارد بر Hawke و خانواده ی او از سوی Darkspawn ها باعث میشود که آن ها به خانه ی قبلی خود پناهنده شوند . این اتفاقات در مدت کمی بعد از وفات یافتن پادشاه Cailan در جنگ Ostagar رقم میخورد . Blightland یکی از روستاهایی است که بعد از حمله ی Darkspawn ها نابود شد . در این افسانه هیچ نیروی تخیلی و یا توانایی خارق العاده ای وجود ندارد و تنها Hawke وجود دارد که شخصیت اصلی بازی است که از برادر خود یعنی Carver نیز باید محافظت کند و یک جنگجو و برادر Hawke یعنی Bethany که یک mage می باشد و مادر این دو .این تمام افسانه ای که شما باید آن را بازی کنید .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

DragonAgeII cover دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2

 

 

اگر به عکس های کاراکتر های بازی نگاهی بیندازید باید حالت های کلی شخصیت های بازی را بیابید و اخلاق های آن ها را میتوان از روی این عکس ها حدس زد . البته بدیهی است که شما میتوانید شخصیت های بای را تغییر دهید ولی مانند Origins ماهیت آن ها را که همان خوب بودن و مبارزه با ستم است را نمیتوانید تغییر دهید . همانند دیگر بازی های نقش آفرینی انتخاب دیالوگ های بازی بر عهدی شما میباشد . مثلا شما میتوانید از Hawke یک شخصیت شوخ طبع بسازید و یا آن را تبدیل به فردی بکنید که اصلا لبخند تا به حال نزده است . بعد از اون شما باید Darkspawn ایی که در مسیر بین شما و Kirkwall قرار دارند رو سلاخی کنید . جایی که خانواده ی Hawke در آن جا ساکن بودند . سیستم combat بازی نیز تغییراتی داشته است . این سیستم جدید شامل وجود خون بیشتر و به سمت ترسناک تر شدن پیش رفته است . این تغییرات در راستای روان کردن و سریع کردن سیستم combat بازی بوده است . شما زمانی که دو یا سه دکمه را پشت سر هم میزنید کاراکتر بازی بی وقفه آن حرکات را انجام میدهد و یا از جادو استفاده میکند و دیگر خبر از تاخیر در اجرای combat نیست . دشمنان در بازی به طور تصادفی و اتفاقی به شما حمله نمیکنند . بلکه آن ها با توجه به هوش مصنوعی طراحی شده برای آن ها از بغل یا پشت به شما هجوم می آورند .البته همراهان شما نیز در این برهه بی کار نیستند و آن ها نیز با توجه به هوش مصنوعی خودشان جلوی حملات دشمنان را میگیرند . در Origins اعضای گروه نیاز به تنظیمات دستی برای استفاده از دارو در هنگامی که سلامتی ان ها کم می شود داشتند ولی گروه شما حالا انقدر باهوش شده است که در زمان معین خود دارو مصرف کند . شما در بازی میتوانید برنامه های خصوصی و دلخواه خود را اجرا کنید ولی شما نمیتوانید بفهمید که هوش مصنوعی دیگر افراد گروه چکار میخواهد بکند . شما زمانی که میدوید افراد دیگر گروه نیز این کار را انجام می دهند . این طور که معلوم است شما با یک افراد باهوش در گروه خود سر و کار دارید و البته این بسیار خوب است که افرادی در نبرد ها در کنار شما باشند . پر اهمیت ترین قسمت بازی level up بازی میباشد . سازندگان پس از موفقیت این بخش در نسخه ی اول Level Up این نسخه را نیز شبیه نسخه ی اول طراحی کرده اند . شما در بازی میتوانید امتیاز های خود را صرف به دست آوردن توانایی هایی مانند نیرو –Strength– و مهارت و زبردستی –Dexterity– و جادو –Magic– و حیله گری –Cunning– و اراده ! –Willpower– و در آخر وضعیت جسمانی –Constitution– خود بکنید . بعد از به دست آوردن هر یک از این توانایی ها درخت توانایی های شما بزرگ تر شده و مرحله ی بعد از این توانایی نیز برای دفعه ی دیگر برای شما آزاد میشود . توانایی های مختلف در بازی همگی در یک درخت قرار گرفته اند البته در مسیر های معین برای خود .

 

محیط بازی در نسخه ی PC از این قرار است که نوار های قدرت و سلامتی بازیکن در گوشه ی سمت راست تصویر در action bar قرار دارند . شما میتوانید بازی را با زدن دکمه ی space متوقف کنید . شما باید انتظار چند تغییر را در مبارزات داشته باشید . چیزی که ما مشاهده کردیم که البته به نظر نسخه ی پایانی نمیبود تغییر در زاویه دوربین بازی در نسخه ی PC بود . که میتوانست به Bird eye یا زاویه از بالا نیز تبدیل شود . و در مبارزات تمرکز بیشتری بر روی شخصیت داشت اما باید با نزدیک شدن به زمان عرضه ی بازی انتظار اطلاعات بیشتری داشته باشیم . در هر شکل من نمیتوانیم زمان بیشتری را صرف صبر کردن شاهکار Bioware باشم .

 

منبع توضیحات: فروشگاه p30gamers

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP with SP3, Windows Vista with SP2, or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater
CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater
RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7)
Video: ATI Radeon HD 2600 Pro 256 MB
Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards
Disc Drive: DVD ROM drive required
Hard Drive: 7 GB
Sound: Direct X 9.0c Compatible Sound Card Windows Experience Index: 4.5

 

تصاویری از محیط بازی:

DragonAgeII 01 small دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2 DragonAgeII 02 small دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2

DragonAgeII 03 small دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2 DragonAgeII 04 small دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2

DragonAgeII 05 small دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2 DragonAgeII 06 small دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Charlaine Harris نویسنده رمان معروف و پرطرفدار Sookie Stackhouse و True Blood از شما دعوت می کند که به عنوان بک خون آشام ویرانگر در پی یافتن زهر ها و اکسیر ها باشید . بازی Dying For Daylight بر خلاف نام و داستان به ظاهر ترسناکش مناسب برای تمام سنین می باشد در این بازی شما باید در یک صحنه بسیار شلوغ و در هم و بر هم یک سری از لوازم مورد نیاز که به صورت یک لیست قبل از شروع هر مرحله در اختیارتان قرار می گیرد را پیدا کنید

 

Dying For Daylight بازی زیبا و جذاب Dying For Daylight

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 داستان بازی از این قرار است که سفینه های بسیاری در سرتاسر منظومه در حال رفت و آمد هستند . کنفدراسیونی ظالم بر کل جهان تسلط دارد و تمام حرکات این سفینه ها را زیر نظر دارد . شخصیت اصلی بازی که یک دزد هست ، سابقه درگیری با این کنفدراسیون را دارد که طی یک درگیری کوچک با سفینه کنفدراسیون ، سفینه شخصیت اصلی بازی نابود میشود و او به سیاره ای با انسان ها و گیاهان گوشت خوار پرتاب میشود . شما به ناچار و برای حفظ جان خود باید با این دشمنان گوشت خوار مبارزه کنید تا راهی را برای نجات یافتن از این سیاره بیابید . گرافیک بازی خوشبختانه جزو نکات مثبت این عنوان جای دارد . موتور بازی Unreal Engine 3 نام دارد که بسیار قدرتمند است . طبق تریلر ها و تصاویر جزئیات و چشم انداز های بازی بسیار زیبا کار شده اند . افکت ها مانند گرد و غبار های وسایل نقلیه و خروج آتش از لوله اسلحه به خوبی طراحی شده اند و به شما نوید یک بازی جذاب رو میدهد. بازی طوفان گلوله در آینده اتفاق می افتد. جایی که توسط گروهی از مزدوران محافظت میشود یک دزد فضایی( دزد دریایی که در فضا کار میکند!!) نخبه به نام Grayson Hunt و Ishi Sato متوجه میشن که دارن برای افراد بدی کار میکنند. بعد از این اونها رو به لبه کهکشان تبعید میکنند. در اینجا گریسون و ایشی میخواهند از جهنمی که به آن تبعید شده اند فرار کنند و از کسی که اینکار را با آنان انجام داده انتقام بگیرند

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

 

bullet cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equivalent, running at 1.6 GHz or greater
RAM: 1.5 GB
Hard Drive: 9 GB Available
Video Card: DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM; NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB, or greater
Soundcard: DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Disc Drive: 16X CD/DVD Drive
Other: Network Internet (TCP/IP) connection

 

تصاویری از محیط بازی:

bullet 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm bullet 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm

bullet 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm bullet 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm

bullet 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm bullet 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok یک بازی ماجراجویی کاملا مدرن و با کلاس کاری بالاست که تا کنون ما در این سبک بازیها دیده ایم.داستانی کاملا باورگرایانه و ایده آل برای کسانی که نمی توانند دست از ماجراجویی و کنجکاوی بردارن.در این بازی شما با معماری بی نظیری مواجه می شوید که براحتی شما را از مسافرت به شهرهای باستانی و تاریخی و زیبا بی نیاز می کند و به گفته خودمانی می شود گفت دیگر خود یک توریست شده اید و سفری سیاحتی را آغاز کرده اید.اما سازنده بازی همراه با این زیبایی ها داستانی رمز آلود و هراس ناک را نیز به داستان اضافه کرده است.شما به تنهایی در این بازی به سفری می پردازید که تشکیل شده از زنجیره ای حوادث رمز آموز و ناشناخته که محیط بسیار مناسبی را برای علاقه مندانش مهیا می سازد.بیش از ۱۰۰۰ آپارتمان و مرکز خرید و ساختمانهای سازمانی و تفریحی هم از دیگر خصوصیات موجود در این بازی است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

wittard cover دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok

 

 

ویژگیهای بازی:
کاووش در شهر ویتارد و کشف اسرار مرموز آن
گیم پلی غیر خطی و نقطه به نقطه همراه با سبک نوینی از محیط های رمز آلود و مرموز
نمایش محیط های فرسوده شهری با گرافیک و وضوح بالا
موسیقی متن وهم آور و ترسناک با نمره بالا از نظر کارشناسان موسیقی
کشف بزرگ جهانی در چشم انداز یک اول شخص
مهارت استفاده و حیله گری برای جستجوی سرنخ و حل پازل

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system Microsoft ® Windows ® 2000/XP/Vista/Windows 7
Processor 1 GHz or equivalent CPU, Higher Recommended
1024 MB RAM
1.5 GB of free hard disk space
3D-graphics adapter with 128 MB memory, compatible with DirectX ® 9.0c, supporting shaders 2.0 (GeForceFX 5200 or Radeon 9600)
Sound device compatible with DirectX ® 9.0

 

منبع توضیحات: GMiran

 

تصاویری از محیط بازی:

wittard 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok wittard 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok

wittard 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok wittard 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok

wittard 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok wittard 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, خرید آنلاین بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, خرید پستی بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود Baron Wittard Nemesis of Ragnarok با لینک مستقیم, دانلود pc بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود از مدیافایر انتقام از راگناروک, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود رایگان بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود رایگان بازی انتقام از راگناروک, دانلود مستقیم بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود مستقیم بازی انتقام از راگناروک, دانلود نسخه نهایی بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود نسخه کامل بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود نسخه کامپیوتر بازی انتقام از راگناروک, دانلود نهایی نسخه pc بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود کرک نهایی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود کرک نهایی با لینک مستقیم Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود کرک نهایی نسخه pc بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, نسخه نهایی بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok,
ارسال توسط مهران

 بالاخره پس از مدتها انتظار و وعده شرکت بازی سازی Headup Games بازی عجیب و استراتژیک زیبای <به دام افتاده مرگ> عرضه شد..بازی اوایل دهه هشتاد میلادی در دهکده Rural نزدیک شهر Kansas City اتفاق می افتد،جایی که زامبی ها تمام دهکده را آلوده کرده اند، کار شما مشخص است: باید برای زنده ماندن بجنگید.

اتفاقات بازی از فیلم های Horror دهه هشتاد الهام گرفته شده است، بازی به صورت سوم شخص ایزومتریک می باشد، شما می توانید از هزاران اسلحه به صورت چهار نفر Co-Op برای از بین بردن زامبی ها استفاده کنید.

 

Trapped Dead SKIDROW دانلود بازی بسیار زیبا Trapped Dead 2011

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Test Drive Unlimited 2 بازی اکشن اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید.

در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

 

test cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Test Drive Unlimited 2 :
شرکت سازنده بازی : استودیوی Eden Games
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Atari
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۸ فوریه ۲۰۱۱
ژانر بازی : مسابقات اتومبیلرانی
میزان دشواری بازی : متوسط
 مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر

 

تصاویری از محیط بازی:

test 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2 test 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

test 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2 test 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

test 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2 test 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 همانند قدرتمندی و مرموز بودن " نگهبانان زمین" ، چشمان شیشه ای شما و بازوی لیزری بسیار قوی شما ، شهروندان زمین را از هجوم بیگانگان فضایی در امنیت محافظت می کنید. با وجود استعداد و هوشمندی که در شما وجود دارد ، کاملا غیر ممکن به نظر می رسد تا یک بیگانه خونخوار بتواند به شهرهای شما هجوم بیاورد و بدون اینکه شما متوجه شوید خرابی بوجود بیاورد ! این ها بخشی از رجزخوانی های بازی محبوب و دوست داشتنی با نام Who's That Flying ? می باشد. شما در این بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی به جنگ با بیگانگان خواهید رفت. این بازی محیطی همچون بازی های دوران قدیم در کنسول هایی همانند آتاری را دارا می باشد ولی بسیار جذاب بوده و از سری بازی های کم حجمی می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نگه دارد

 

whos cover دانلود بازی بسیار زیبای Whos That Flying ? 2011

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

• OS: Windows XP / Windows Vista/ Windows 7
• Processor: 2Ghz or Higher
• Memory: 1 GB
• Hard Drive: 500 MB
• Sound: Windows compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

whos 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Whos That Flying ? 2011 whos 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Whos That Flying ? 2011

whos 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Whos That Flying ? 2011 whos 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Whos That Flying ? 2011

whos 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Whos That Flying ? 2011 whos 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Whos That Flying ? 2011

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 امروز آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Call Of Duty : Black Ops عرضه شد ! این آپدیت ، دارای تمامی آپدیت های شماره های پیشین بوده و همچنین تغییرات جدیدی را در بازی ایجاد می کند که از جمله آن ها : بهبود کارایی و بازدهی CPU شما در هنگام بازی ، بهینه سازی هماهنگی بخش زامبی بازی ، برطرف سازی برخی مشکلات در نقشه های بازی ، جلوگیری از ایستادن غیر منتظره بازی ، رفع عیب رادار بازی ، اضافه کردن ۱۲ بازیکن جدید به لیست بازیکنان و …. برای مشاهده روش نصب آپدیت ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

blackops cover دانلود آپدیت های جدید بازی Call Of Duty : Black Ops Update 5 & 6

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

 

.

 

 

گذشته از همه موارد، کنترل این شماره فوق العاده روان تر و مستقیم تر شده است. تیراندازی ارتقاء یافته و سیستم اکسیژن و سلامتی شما بسیار جالب تر و جذاب تر شده اند. DS2 به شما اجازه می دهد بیشترین خلاقیت در کشتن دشمنان را داشته باشید، خود سازنده ها هم این موضوع را تایید کردن که کشتن در DS2 خیلی متنوع است که بستگی به روحیات لطیف شما در سلاخی کردن دشمن دارد!
گذشته از این روش ها، حتی می توانید با سلاح های خود آن ها را به آتش بکشید و یا با برق نابودشان کنید که همانند BioShock در یک لحظه می توانید اسلحه را بین این موارد سوئیچ کنید. سازندگان می گویند: "ما محیط های تاثیرپذیر و تاثیرگذار زیادی داریم و مطمئن خواهیم شد که آیزک (Isaac) بیشترین رابطه با محیط و به قولی فعل و انفعال زیادی با آن دارد". سیستم تخریب پذیری جدیدی برای محیط طراحی شده که بوسیله آن می توانید همه چیز را منهدم کنید! حتی می توانید از تکه های جدا شده از محیط به عنوان یک اسلحه در مقابل دشمنان استفاده کنید. اگر از ذهن خود درست استفاده کنید، کارهای جالبی در گیم پلی می توان انجام داد. مثلا پنج نکرومورف (Necromorph) خطرناک را تنها با ۲ گلوله از بین ببرید! اگر در موقعیت درستی قرار بگیرید، می توانید با شلیک به شیشه وکیومی، آن را شکسته و خلاء فضا را وارد محیط کنید که در این صورت تمام دشمنان به فضای پهن آور ملحق می شوند، ولی اگر خودتان هم اشتباهی در مقابل جریان باشید، دچار دردسر می شوید که البته با شلیک به دکمه فعال کردن جاذبه در نزدیکی خودتان، می توانید به سطح بازگردید. تعداد زیادی نکرومورف جدید و خطرناک از جمله Stalkerها به نسخه دوم وارد شده اند.
آن ها می توانند از جهات مختلف به شما حمله کرده و با یافتن نقطه ضعفتان به شما صدمه بزنند، ولی شما می توانید با چهار میخ کردن آن ها به دیوار با تیغ های خودشان درس خوبی یادشان دهید. در این شماره حتی با استفاده از Crawlers (وسایل نقلیه ای که روی زنجیر حرکت می کنند) می توانید سر نکرومورف ها را منفجر کنید و حتی آن ها را به هر جایی که می خواهید بدوزید و اگر کسی هم نزدیکشان شد، با زدن چاشنی منفجرشان کنید. دشمنان جدیدی به نام Cyst (کیسه مثانه) به این شمار اضافه شده اند که حتی اگر فکر می کنید سلاح کافی هم دارید، باید از آن ها دور شوید، چون واقعا خطرناک هستند. شلیک سریع و پیاپی با قسمت بالاتنه همیشه خیلی موثر است که با Update کردن اسلحه ها تاثیر بیشتری هم دارند. Visceral در نسخه قبل گرافیک عالی ای را طراحی کرده بود و در این شماره به بهترین نحو حتی از نسخه قبل بهتر کار کرده است. افکت های دود خیلی عالی شده اند و نورپردازی و تاثیرگذاری آن خیلی بهتر شده است. این بار بازی سه سال بعد از حوادث نسخه قبل اتفاق می افتد و شما بازی را در شهری فضایی به نام Sprawl دنبال می کنید. به قول سازندگان، این شهر خیلی زنده تر است و به طور کلی شکل دیگری دارد.
جلوه HUD در نسخه قبل که روی اسلحه و روی لباستان نمایش داده می شد واقعا یک سیستم انقلابی بود که این بار هم در نسخه دوم وجود دارد. باز هم آیزک کلارک (Isaac Clarke) مانند قبل در راس داستان است، ولی EA این بار گفته که او دیگر همانند قبل یک فرمانبر تام نیست. حتی در این شماره او کلاه خود را هم بر می دارد و صحبت هم می کند. معماهای فوق العاده ای مبنی بر مهارت او در مهندسی در بازی وجود دارند و به شما اجازه می دهند تا ابتکار عمل داشته باشید. حتی Mini-Gameهای زیادی هم وجود دارند که بعضی از آن ها با معما همراه هستند. قرار است داستان این شماره خیلی پیچیده باشد و EA از همین الان مخفی کاری در داستان را شروع کرده است. همچنین، همانند قبل برای این شماره کتاب های کمیک، داستان و انیمه طراحی خواهند شد. هنوز در مورد بخش چندنفره صحبت نشده و معلوم هم نیست آیا چنین بخشی وجود خواهد داشت یا نه. در کل Dead Space 2 نهایت خشونت و ترس را همراه دارد که با توجه به موفقیت نسخه قبل می توان انتظار یک شاهکار دیگر را در سبک دلهره داشت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: 2.8 GHz processor or equivalent
Memory: 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7)
Hard Disk Space: At least 10GB of hard drive space for
installation, plus additional space for saved games (single language
install)
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 or better (7300, 7600 GS,
and 8500 are below minimum system requirements), ATI X1600
Pro or better (X1300, X1300 Pro and HD2400 are below minimum
system requirements), 256MB Video Card and Shader Model 3.0 required
DirectX®: DirectX 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

Dead Space 2 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ Dead Space 2 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

Dead Space 2 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ Dead Space 2 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

Dead Space 2 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ Dead Space 2 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

دانلود اختصاصی کاور رسمی بازی:

Dead Space 2 Cover2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 اشتراک ، نگهداری ، و نجات حیوانات عجیب و غریب آفریقایی در بازی مهیج  پروژه نجات  آفریقا!  دست نگه دارید ! Critters خود را ایمن کنید و با استفاده از زمان و استعداد مدیریت خود  حیات وحش این منطقه را حفظ  کنید.  Poachers مخوف و دور نگه داشتن ساوانا از خطرات و گرسنگی و ایجاد محلی امن برای نسل های آینده در این زیستگاه حیات وحش کاری است که شما باید انجام دهید!  با توجه به حجم کم این بازی و محیطی شاد و سه بعدی این بازی می تواند شما را مدتها سرگرم سازد.

 

africa بازی مهیج پروژه نجات آفریقا   Project Rescue Africa Final 2011

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Heavy Weapon یکی از بازیهای کم حجم و مرحله ای میباشد که علیرغم ظاهری ساده ، میتواند برای مدتی طولانی کاربرانش را سرگرم سازد . در این بازی شما در نقش کنترل کننده توپی ضدهوایی ظاهر میشوید که از همه سو توسط هلی کوپتر ، هواپیما و حتی بالون مورد حمله قرار میگیرد و در صورت سرعت و دقت بالا میتوان از هر مرحله عبور نموده و پیروزی را بدست آورد …

این بازی بدون نیاز به نصب میباشد و فایل اجرایی آن توسط تقریبا همه نرم افزارهای امنیتی مشهور بدون مشکل شناخته شده است.

 

heavy بازی کم حجم و مهیج Heavy Weapon (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

crashtime cover دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows XP SP2 / Windows Vista SP1
Processor: Intel Pentium 4 at 3.2 GHz / Athlon 64 3200+ or better
Memory: 1 GB for Windows XP / 2 GB for Windows Vista
Hard Drive: 4.2 GB free Hard Drive Space
Video Card (graphics): 256 MB VRAM, DirectX 9.0c compatible card (Nvidia GeForce 6600 GT / ATI Radeon X800 or better)
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
DirectX: DirectX 9.0c
Controls : Keyboard and Mouse R

 

تصاویری از محیط بازی:

crashtime 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate crashtime 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

crashtime 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate crashtime 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

crashtime 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate crashtime 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Disney’s Tangled : The Video Game نام بازی می باشد که بر اساس انیمیشن معروف و محبوب آن ساخته شده است. در این بازی ماجراجویانه که داستان محور می باشد ، شما خود را در یک پادشاهی که پر از وسایر ۳بعدی کاملا رنگی ، بازی خلاقانه ، معماهای جالب و رقابت های سنگین به خطر می اندازید. بچه ها با فعالیت های گوناگون روبرو می شوند ، شخصیت های جالب را ملاقات می کنند ، با حیوانات دوست می شوند و به عنوان یک تیم کار می کنند تا به کمک ماجراجویان ناخواسته ای با نام های Rapunzel و Flynn بپردازند.با استفاده از توانایی های منحصر به فرد افراد بازی ، شما می توانید به عنوان Rapunzel بازی کنید و از گیسوان طلایی اون استفاده کنین تا اشیاء را به سمت خود بکشانید و از صخره ها بالا بروید ، گل ها را در حالت افسونگری پرورش دهید و تعداد بسیاری رنگ جمع کنید تا دیوار برج را رنگ آمیزی کنید و یا قطره های خورشید را جمع کنید تا امتیاز به دست آورید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

tangled cover دانلود بازی بسیار زیبای Disney’s Tangled : The Video Game

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی جدید و جذاب John Daly's ProStroke Golf نام بازی می باشد که به ورزش جذاب و مهیج گلف می پردازد. در این بازی شما به کمک جان دلی در گلف ProStroke که مربوط به همین شخص می باشد ، به بازی می پردازید و ساعت ها سرگرم خواهید شد. از ویژگی هایی که این بازی را از سایر نسخه های گلف عرضه شده متمایز می کند ، ارائه کنترل ProStroke می باشد که به بازیکنان اجازه می دهد تا دقت و مهارت بیش از حدی بر روی ضربات خود داشته و بازی را به طوری که تا به حال تجربه نکرده اند انجام دهند. دو گزارشگر معروف عرصه گلف با نام های Sam Torrance و Peter Kessler وظیفه گزارشگری این بازی را بر عهده گرفته اند که باعث می شود تا حال و هوای بازی واقعی برای شما بیشتر مهیا شود. به دور از تورنمت ها و مسابقاتی که از یک بازی گلف انتظار می رود ، حالتی در این بازی تعبیه شده با نام "حالت رقابتی" که آموزش هایی بوسیله خود John Daly را در بردارد که شما را با قوانین و اصول بازی گلف آشنا می سازد و سپس شما را برای بازی با معروف ترین گلف بازی جهان با نام Long John آماده می سازد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

prostroke cover دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf

 

 

تصاویری از محیط بازی:

prostroke 1 small دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf prostroke 2 small دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf

prostroke 3 small دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf prostroke 4 small دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf

prostroke 5 small دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf prostroke 6 small دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 آماده شوید تا به دنیای فوق پیشرفته و پر از اکشن و هیجان Tron وارد شوید! Tron: Evolution عنوان بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص زیبا با بهره گیری از عناصر ریسینگ و نقش آفرینی با تمرکز گیم پلی اصلی بر سیستم آکروباتیک و نبرد است که داستان آن مرتبط با فیلم سینمایی Tron: Legacy می باشد که توسط استودیوی Propaganda Games طراحی وساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن نیز توسط کمپانی Disney Interactive برای ۷ دسامبر ۲۰۱۰ میلادی برروی پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation Portable, Xbox 360, Wii   و Nintendo DS در نظر گرفته شده است. حرکات بازی کننده در بازی بصورت ویژه ای مبتنی بر ورزش پارکور است ، در حالی که سیستم نبرد آن الهام گرفته از capoeira می باشد، داستان بازی نیز در حقیقت پیش درآمدی برای ماجراهای فیلم سینمایی آن با عنوان Tron: Legacy می باشد که بگونه ای طراحی شده است که جزء جدایی ناپذیری از داستان Tron با معرفی  شخصیت ها و زمینه های مشخصی از فیلم باشد و حتی در فیلم نیز به رویدادهای بازی اشاره می شود و پیرامون حوادثی است که منجر به زندانی شدن Kevin Flynn در دنیای Tron شده اند، و اینکه این دنیا چگونه در طی سالهای متمادی پیشرفت نموده است. از هنرپیشه های این داستان می توان به “اولیویا وایلد” در نقش Quorra و Bruce Boxleitner  در نقش Tron نام برد، شما نیز در بازی در نقش Anon معادل لاتین ناشناس قرار خواهید گرفت. در واقع Anon یک برنامه است که توسط “فلین” برای تحقیق در مورد توطئه ای که دردنیای Tron در حال شکل گیری است نوشته شده است. شما در این میان بایستی شهرهای عظیم را زیر پا گذاشته و با دشمنانی که از فناوری های فوق پیشرفته استفاده می نمایند مبارزه نمایید و دنیا را از خطر قرار گرفتن تحت حاکمیت دیکتاتوری نجات دهید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

tron cover دانلود بازی بسیار زیبای Tron Evolution

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Tron: Evolution :

شرکت سازنده بازی : استودیوی  Propaganda Games
شرکت ناشر بازی: کمپانی   Disney Interactive
ژانر بازی : اکشن
تاریخ انتشار بازی: ۷ دسامبر ۲۰۱۰
زبان بازی : انگلیسی
مدت زمان مورد نیاز برای یادگیری چگونگی بازی بطور میانگین : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی: T – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۲ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 3GHz Intel® Pentium® D processor or AMD Athlon™ ۶۴ x2 3800+
OS Windows 7, Windows Vista with Service Pack 2, Windows XP with Service Pack 3
RAM 1GB RAM, 1.5GB RAM required for Windows Vista and 7
Hard Drive Space 10GB
Video 256MB DirectX 9.0c-compatible NVIDIA 8800 GT or higher or ATI Radeon HD 3870 or higher 3D video card with support for Shaders 3.0
16-bit DirectX 9.0c-compatible sound card
DirectX 9.0c – included

 

تصاویری از محیط بازی:

tron 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Tron Evolution tron 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Tron Evolution

tron 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Tron Evolution tron 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Tron Evolution

tron 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Tron Evolution tron 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Tron Evolution

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 این بازی زیبا توسط شرکت Deep Silver ساخته شده است و سازندگان بازی قول داده اند تا یک بازی کاملا عالی به گیمر ها تقدیم کنند و از این بازی لذت ببرند. به گفته های شرکت Deep Silver این بازی در وجود و روح بازیکن یک حس قوی جوگیر شدن و… دست میدهد. گرافیک کاملا خیره کننده که همگی ما ان را در  نمایشگاه E3 2010 دیدیم نشان دهنده ی یک بازی کاملا حرفه ای در زمینه ی رالی صخره نوردی هست. این بازی در پارک ملی به صحنه گذاشته میشود و انجوری که در تریلر ها مشخص بود ، گویا سازنده ها به خوبی به این پارک دقت داشته اند که توانسته اند اینجور دقیق طراحی کنند. همانطوری که گفته شد این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است و انقدر گرافیک عالی می باشد که حتی بدن کسانی که بر روی موتور ها نشسته اند کاملا کش می آید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

naild cover دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d

 

 

عنوان ویدیو گیم : Nail'd
ژانر : Racing
پلتفورم ها : PC , XBOX360 , PS3
خالق : Techland
ناشر : Deep Silver
قابلیت آنلاین : دارد
درجه بندی سنی : E

 

نویسنده :علیرضا ایرانفر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

* OS: Windows XP (with SP3)or Windows Vista (with SP1)
* CPU: Intel Pentium 4 3.2 Ghz, Intel Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or higher
* RAM: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista
* HDD: 4 GB free disk space
* Graphics: 256 MB Graphics Memory with Shader Model 3.0 or higher
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

* OS: Windows XP (with SP3)or Windows Vista (with SP1)
* CPU: Intel Pentium 4 3.2 Ghz, Intel Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or higher
* RAM: 2 GB
* HDD: 4 GB free disk space
* Graphics: 256 MB Graphics Memory with Shader Model 3.0 or higher
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 10

 

تصاویری از محیط بازی:

naild 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d naild 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d

naild 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d naild 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d

naild 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d naild 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

MX vs. ATV Reflex عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

mx cover دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

 

 

این نسخه از بازی با استفاده از موتور گرافیکی کاملا جدید Rhythm Racing 2.0 گرافیک و فیزیک کاملا جدید در کنار سیستم کنترل Rider Reflex و تغییر شکل ناهمواری ها بصورت Real –Time را به نمایش می گذارد. سیستم کنترل Rider Reflex این امکان را به بازی کننده می دهد تا فرصت های تصمیم گیری متفاوت و بی نظیری را داشته باشد و نیز به وی امکان می دهد تا با جداشدن از صندلی وسیله خود در هوا شناور شده و با انجام حرکات بدلکارانه بسیار خطرناک و مرگبار نهایت هیجان را به بازی کننده منتقل نموده و نیز از برخوردهای نابودکننده جان سالم به در ببرد! ویژگی بی نظیر ” تغییر شکل ناهمواری ها ” نیز هنگامی که مسابقه دهندگان مسیر را طی می نمایند و با شور و هیجان سعی در کسب مقام نخست دارند با تغییرات آنی ناهمواری های در سرتاسر مسیر مسابقه هیجان آن را دوچندان می نماید.

 

اطلاعاتی در مورد بازی MX vs. ATV Reflex :

شرکت سازنده بازی : استودیوی   Beenox
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی THQ
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۲۶ نوامبر۲۰۱۰
ژانر بازی : مسابقات رانندگی
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۲ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, Windows 7
Processor: Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz or better, Intel Pentium 4 530 3.0 Ghz Processor or better
Memory: 1GB XP, 2GB Vista/Windows 7
Graphics: NVIDIA 7800GT 256MB graphics card or better, ATI Radeon X1900 256MB graphics card or better
DirectX®: Latest 9.0c or better
Hard Drive: 8GB
Sound: Windows compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

mx 1 small دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex mx 2 small دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

mx 3 small دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex mx 4 small دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

mx 5 small دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex mx 6 small دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Rage Rally یک بازی مسابقه ای بسیار جذاب و مهیج که علی رغم حجم کم دارای گرافیک مناسب و قابل توجهی است . در این بازی کاربران می توانند اتومبیل خود را انتخاب کرده و  به مسابقه بپردازند . همچنین می توانید در هنگام بازی دید خود را به عنوان راننده تعیین کرده و در صورتی که می خواهید به مانند راننده بازی را ببینید اول شخص و در صورتی که عادت به دیدن کل اتومبیل دارید سطح دید سوم شخص را انتخاب کنید . Rage Rally بازی ساده و راحتی است که در آن اتومبیل های شما هیچ آسیبی نمی بیند و می توانید با حداکثر سرعت در جاده به حرکت خود ادامه دهید البته اگر شما قصد مقایسه Rage Rally با بازی های بسیار باکیفیت تر مانند Need For Speed را دارید باید به تفاوت حجم این دو بازی نیز توجه فرمایید .

 

Rage Rally دانلود بازی زیبای Rage Rally (نسخه قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Spider-Man: Shattered Dimensions تحولی در گیم پلی و گرافیک و سبک این بازی به وجود آورد . میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

spiderman cover دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Pentium(R) Intel Core® 2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800+ or better
1 GB of RAM for Windows ® XP / 2 GB Windows ® Vista systems
Windows® XP (with Service Pack 3) or (Windows Vista® with Service Pack 2)
256 MB 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c with Shader Model 3 support

 

تصاویری از محیط بازی:

spiderman 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions spiderman 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

spiderman 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions spiderman 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

spiderman 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions spiderman 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

   سرانجام سومین DLC بازی مافیا ۲ با نام Mafia II DLC Joes Adventures منتشر شد. در این قسمت شما در نقش جو باربارا دوست دوران کودکی ویتو اسکالتا،شخصیت اصلی داستان بازی قرار خواهید گرفت.این بازی که بازی ای ماجرایی و داستان محور است در برهه ی زمانی ای که ویتو در زندان بود میگذرد و حقایق نا گفته ای از علت به زندان افتادن ویتو فاش میشود و نشان میدهد که در خانواده Clemente چه میگذشت… این DLC مکان های جدیدی را از جمله:ایستگاه قطار،محوطه قایقرانی،تعدادی خانه که قبلا قابل روئت نبودند و… را برای بازی آزاد خواهد کرد. البته علاوه بر اینها،این DLC لباس های جدید،چیز های قابل جمع آوری()،آهنگ های کلاسیک مربوط به دهه های۴۰ و۵۰ را نیز آزاد خواهد کرد

 

mafia2 cover آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط مهران

 همه ما با بازی اختلاف تصویر آشنا هستیم. در این بازی، ۲ تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرد که بین آن‌دو تفاوت‌هایی وجود دارد و شما باید آن‌ها را تشخیص داده تا بتوانید بازی را کامل کنید. اکنون می‌توانید این بازی جالب و سرگرم‌کننده را به شکل جذاب‌تر درون رایانه خود بازی کنید و از آن لذت ببرید. شما باید مراحل را یک‌به‌یک پشت سر گذاشته تا بازی را به اتمام برسانید.

 

Ekhtelaf1 5 بازی بسیار جذاب و دیدنی و کاملا فارسی اختلاف تصاویر (نگارش 1 تا 5)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Need for Speed: Hot Pursuit بار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازی های NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج ومسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیوی بازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید و قرار است نسخه نهایی بازی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ برروی تمامی پلتفرم ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر گردد. بازی در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره بازی مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت. در این بازی این فرصت را خواهید داشت تا به بالاترین درجه راننده های تحت تعقیب پلیس (Most Wanted) تبدیل شده و یا در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید، و این موضوع را می توانید با دسترسی به سریعترین و زیباترین اتومبییل های دنیا در بازی Hot Pursuit با نهایت هیجان و لذت سرعت در دنیای مجازی احساس نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک نهایی Reloaded برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

nfs cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

 

.

 

 

قابلیت جدیدی که در این نسخه به بازی افزوده شده است، ویژگی Need for Speed: Autolog که همانند شبکه اجتماعی فیس بوک برای بازی می باشد و به بازی کنندگان امکان مقایسه آمار و نتایج بدست آمده از مسابقات و همچنین دریافت خودکار پیشنهادات گیم پلی شخصی سازی شده از دوستان خود در سرتاسر جهان را می دهد، بازی کنندگان همچنین می توانند تجربه شدت و هیجان تعقیب و گریز های نفس گیر را هنگامی که به عنوان پلیس یا مسابقه دهنده  بصورت آفلاین و آنلاین در بازی شرکت می نمایند را تجربه نمایند. تعقیب و گریزهای دیوانه وار و باسرعت های بسیار بالا و نفس گیر، همگی از طریق ویژگی Autolog رنگ و روی تازه ای پیدا خواهند نمود.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Need for Speed: Hot Pursuit :

 شرکت سازنده بازی : استودیوی Criterion Games
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Electronic Arts
 تاریخ رسمی انتشار بازی : ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰
ژانر بازی : مسابقات اتومبیلرانی
 میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : E10+ -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۰ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 1.5 Gb
Hard Drive: 6.5 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1900
Sound Card: DirectX Compatible
Network: 512 Kbps Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

 

تصاویری از مححیط بازی:

nfshp 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

nfshp 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

nfshp 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: بازی Need for Speed: Hot Pursuit, خرید آنلاین بازی Need for Speed: Hot Pursuit, خرید پستی بازی Need for Speed: Hot Pursuit, خرید پستی بازی نیاز به سرعت : تعقیب داغ, دانلود Hot Pursuit با لینک مستقیم, دانلود از لینک مستقیم نسخه reloaded بازی need for speed: hot pursuit, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود با لینک مستقیم Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود با لینک مستقیم نیاز به سرعت : تعقیب داغ, دانلود بازی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود بازی نیاز به سرعت : تعقیب داغ, دانلود رایگان بازی Hot Pursuit, دانلود رایگان نسخه reloaded بازی need for speed: hot pursuit, دانلود مستقیم بازی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود مستقیم بازی ماشین سواری, دانلود مستقیم کامپیوتر بازی ماشین سواری, دانلود نسخه reloaded بازی need for speed: hot pursuit, دانلود نسخه جدید بازی نید فور اسپید, دانلود نسخه فشرده بازی Need for Speed: Hot Pursuit با لینک مستقیم, دانلود نسخه نهایی بازی Hot Pursuit, دانلود نسخه نهایی بازی نید فور اسپید, دانلود نسخه کامل بازی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود نسخه کامل بازی نیاز به سرعت : تعقیب داغ, دانلود کرک نهایی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود کرک نهایی با لینک مستقیم Hot Pursuit, نسخه نهایی بازی Need for Speed: Hot Pursuit, نسخه کامل و سالم بازی نیاز به سرعت : تعقیب داغ دانلود بازی Hot Pursuit,
ارسال توسط مهران

 هفتمین حلقه از سری جنجالی هری پاتر بالاخره بر روی نمایشگر ها قرار است به نمایش در آید. جایی که سه قهرمان داستان به جای ورود به هاگوارتز به سرزمین هایی نا اشنا می روند تا در پی راهی برای از بین بردن ولدمورت پیدا کنند. بازی ویدیویی هری پاتر و یادگاران مرگ دیگر سیر داستان بازی های پیشین را که اکثرا مشابه بودند را نخواهد داشت هری پاتر به همراه دوستانش در محیط وحشی برون در صدد افزایش قدرت و یادگیری افسون ها و جادو هایی بر آمده اند تا در مقابل خطراتی که با آنها قرار است مواجه شوند. بتوانند مقابله کنند تا زنده بمانند و جان سالم به در ببرند. بازی سوم شخص شوتر هری پاتر این بار با تک سلاح جادویی هری پاتر و البته افسون ها و جادو های مختلفی که از ان شلیک می شود  به گیمر موقعیت های اجرای جادو های تهاجمی و دفاعی جدیدی را فراهم کرده.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

harry cover دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1

 

 

 

 

عنوان ویدیو گیم : هری پاتر و یادگاران مرگ (قسمت اول)
تاریخ انتشار : پائیز ۲۰۱۰
ژانر : اکشن ادونچر
پلتفورم ها : PC , X360 , PS3 , Wii , DS
سازنده : Bright Light
ناشر : الکترونیک آرتز
رتبه بندی سنی : ۱۲+

اولین چیزی که شما نیاز دارید در مورد بازی هری پاتر و یادگاران مرگ : قسمت اول بدانید این است که این بازی یک ویدیو گیم سوم شخص شوتر است که با داشتن دوربین سوم شخص (بالا تنه شخصیت از پشت سر دیده می شود) است. شخصیتی که شما به کنترل او در این بازی می پردازید کسی نیست جز هری پاتر معروف که این بار لباس سفر به تن دارد با عینک گرد و موهای چتری که بر روی زخم صاعقه مانندش افتاده. در مصاحبه های مختلفی که با بازیگران کاراکتر های بازی انجام شده جزئیاتی نیز توضیح داده شده که همه آنها در حال حاضر در دسترس نیست. ولی آنچه که مسلم هست همه آنها در مورد بازی جدید اظهار رضایت کرده اند. با توجه به همکاری شرکت WB با کمپانی EA در مورد ساخت اختصاصی بازی. امکان صداگذاری کاراکتر ها توسط بازیگران فیلم انجام شده که در هرچه طبیعی تر شدن بازی کمک شایانی کرده است.
در طول بازی تا قبل از مواجهه با لرد ولدمورت (اسمشو نبر) در مکان هایی مثل کار گاه ها کارهانه ها مجتمع ها و … با دشمنانی که اکثرا مرگ خوار هستند مواجه می شویم که باید برای حفظ جان از پوشش ها و زره های مخصوص جادویی استفاده کنیم بر خلاف سایر بازی های شوتر که تپانچه ها نیاز به بارگذاری (ریلود) دارند چوب جادوی هری نیازی به ریلود ندارد به دفعات نا متناهی گیمر می تواند افسون های تدافعی و تهاجمی را به سمت دشمنان شلیک نماید. افسون هایی مثل پروتگو بسیار سریع جواب می دهند اما همیشه کار ساز نیست چرا که با دوام نیست و گیمر باید از تمامی امکانات برای جنگیدن استفاده کند.
در بازی یک منوی رادیال وجود دارد که با فراخوانی آن شما می توانید یکی از شش افسون و عملگر جنگی را انتخاب کنید که ساده ترین آنها افسون استیوپفای برای گیج کردن دشمن است که جزو ابتدایی ترین افسون ها به شمار می رود. یکی دیگر از افسون های تهاجمی افسون اکسپلیارموس هست که یک افسون خلع سلاح کننده است. ولی به اندازه کافی قدرتمند نیست اما برای مواجه با دشمنان ساده بسیار پر کاربرد است. افسون دیگری به اسم کانفرینگو وجود دارد که درست مثل پرتاب یک موشک است و منجر به انفجار محلی می شود که افسون به آن سمت شلیک شده. اما اگر بخواهیم در مورد افسون های نابخشودنی حرف بزنیم پای افسون هایی مثل کروشیو به میان می آید. افسون های آواداکداورا (طلسم مرگ) کروشیو (شکنجه گر) و اجرای طلسم فرمان (چیزی مثل هیبنوتیزم است که اگر بر روی موجود زنده ای اجرا شود موجب می شود ه از دستورات و فرامین طلسم گر اطاعت کند) در قوانین جادویی به نام طلسم های نا بخشودنی معرفی شده اند که استفاده از آنها جرم محسوب می شود اما زمانی که پای دفاع از جان در میان است هری و یارانش شاید به استفاده از آنها نیاز پیدا کنند. که ممکن از کمی این مسئله عجیب و بعید به نظر بیاید. طلسمی به اسم کانفونده نیز در بازی وجود دارد که درست مثل یک اسنایپ رایفل در بازی های دیگر عمل می کند اما نه به گونه ای که به شخصی که شلیک می شود آسیب جدی برساند این افسون صرفا برای سردرگم کردن دشمن به کار می رود. افسون دیگری نیز که در چند بازی اخیر نیز گیمر ها با آن آشنا هستند افسون بالا بر نگه دارند وینگاردیوم لویوسا است که می تواند شی را بلند کرده و نگه دارد. این افسون به خصوص همراه با افسون کانفرینگو کارساز است زمانی که شما بتوانید شی را بلند کرده و از آن به عنوان حفاظ و سنگر استفاده کنید.

شاید از نظر برخی گیمر ها که کمابیش بازی های هری پاتر را قبلا جسته و گریخته تجربه کرده اند. بازی هری پاتر آسان باشد. ولی هم اکنون تجربه بازی سوم شخص شوتر هری پاتر و یادگاران مرگ بر خلاف این نظریه است چرا که بر خلاف بازی های قبلی شامل مراحل ساده و آسانی نیست. از طرفی به لحاظ خشونت های موجود در بازی نمی توان از آن به عنوان یک ویدیو گیم کودکانه یاد کرد. از سوی دیگر گیم پلی و محیط کاملا تغییر یافته بازی نوید یک بازی کاملا متفاوت با قبلی ها را می دهد. که می تواند بخصوص برای طرفداران و فن های هری پاتر یک تجربه مجازی جالبی باشد.

 

منبع توضیحات: انجمن AnimParadise

 

تصاویری از محیط بازی:

harry 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1 harry 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1

harry 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1 harry 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1

harry 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1 harry 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.


|به همراه آپدیت شماره ۱ SKIDROW برای رفع هنگ کردن بازی|

|فایل Config جدید برای رفع کامل لگ بازی ، به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۲ و ۳ بازی SKIDROW به همراه کانفیگ های جدید|

 

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 

 

 

بازی و داستان آن درباره عملیات های سیاه (Black Operations) است، نه درباره جنگ ویتنام. بازی پیرامون جنگ ویتنام است و به نقطه های مهم جنگ سرد هم می پردازد. اما بیشتر بازی پیرامون عملیات هایی است که مردم درباره آن ها چیزی نشنیده اند. ارتباط ویتنام با داستان بازی از طریق تصاویر کاملا شفاف و روشن است. شرح مختصر از داستان بدین صورت است که نیروهای فرانسوی تا سال ۱۹۵۴ گرفتار مبارزه با کمونیستها بودند و برای یک دهه پس از آن ایالات متحده آمریکا بطور تنگاتنگی درگیر هزینه های یک جنگ اعلام نشده قرار گرفته بود. همچنین نیروهای مستقیمی جهت نبرد بین سالهای ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۳ اختصاص یافته شده بودند. هزینه جنگ تقریبا برابر جان و زندگی ۶۰٫۰۰۰ نفر از آمریکایها محاسبه شده بود و عنوان یک جنگ غیر مردمی و منفور را در تاریخ این کشور به یدک میکشید. و از اینجاست که امریکا برای بدست اوردن قدرت از دست رفته خود مجبور به جنگ با کوبا ، ویتنام میشود ، و قدرت کمی برای مقابله در جریان این نبرد دارد ، دست به عملیاتی مخفیانه میزند که مسئولیت آن بر عهده کسی نیست جز شما. گیم پلی بازی به گفته تولید کننده گان و طراحان بازی Mark Lamia و Josh Olin بسیار متفاوت و امکانات بازی بسیار خیره کننده که تا به حال در هیچ سری از بازی های COD مشاهده نشده است.

 

منبع توضیحات: انجمن HotOverclock

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7
CPU: Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
RAM: 2GB
HDD: 12GB of free space
VIDEO: Shader 3.0 or better; 256MB NVIDIA GeForce 8600GT DirectX 9.0c or better
SOUND: DirectX 9.0c-compatible
DirectX: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

blackops 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops blackops 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

blackops 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops blackops 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

blackops 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops blackops 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Two Worlds 2 یک بازی RPG و ادامه ی بازی Two Worlds که سال ۲۰۰۷ منتشر شد میباشد و برای  Windows, MacOSX, PS3, X360 منتشر شده است. ابتدا این بازی Two Worlds: The Temptation داشت و قرار بود دومین Expansion Pack برای بازی two worlds باشد اما تصمیم گرفته شد که به عنوان یک بازی کامل و با موتور جدبد ساخته بشود. موتور جدید این امکان را میده که بازی به طور همزمان برای PC و کنسول ساخته بشود همچنین گفته شده که موتور جدید قدرت های زیادی را که بازی های امروز بوق و کرنا میکنند را داراست، مناظر زیبا، مناطق خاص، فیزیک واقعی همه قسمت هایی از این دید جدید هستند. سازندگان بازی هم اعلام کرده اند که قسمت multiplayer را میتوانید به صورت Competitive و یا Cooperative انجام بدهید. یک بار دیگر شما به عنوان یک انسان که که the hero هست بازی میکنید و موقع ارتقاع لول شما میتوانید در مهارت خاصی تخصص پیدا کنید و یا امتیاز ها را بین مهارت های مختلف تقسیم کنید، شما به اجبار Class خود را در اول بازی انتخاب نمیکنید بلکه در طی بازی شخصیت شما شکل میگیرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

twowII cover دانلود بازی بسیار زیبای Two Worlds II

 

 

 

 

موتور:
موتور بازی گفته شده که امکان نمایش ۱۲۰۰۰ پلیگن و ۱۰۲۴×۱۰۲۴ پیکسل را برای شخصیت اصلی بازی و همچنین توان استفاده از dynamic light sources, godrays, bloom effects and Depth of Field را داراست. در حال حاضر سازندگان در حال بدست آوردن Loading Time کوتاه و Performance خوب برای اجرای بازی روی ۳۰ fps و رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ بر روی کنسول هستند.
موسیقی متن بازی هم نواخته شده است و به صورت اتوماتیک بسته به محیط و شرایطی که در آن هستید تغییر میکند، همچنین صدا های بازی به صورت فرمت AC3 هستند و امکان استفاده بازی از صدای ۵٫۱ را میدهند.

داستان:
بعد از شکست Aziraal یعنی خدای آتش ،Dark Lord Gandohar تقریبا به هدفش یعنی خراب کردن توازن بین عناصر چهارگانه میرسد و جادوی سیاه زمین را پر میکند. Gandohar که امکان سیطره بر جادوی سیاه را میبیند از قدرت aziraal که درون جسم Kyra (خواهر شما در قسمت اول بازی) شده است استفاده میکند، Kyra با اینکه از نوادگان Orphans بود اما این فشار را نمیتواند تحمل کند، در اینجا Antaloor (سرزمین قسمت اول بازی) هم که در چنگال او آمده نقشه ی جدیدی را از درون قلعه ی خود در Oswaroth میکشد.
پنج سال از حوادثی که جهان را تا لبه ی نابودی برد میگذرد، شما در یکی از سیاهچال های Gandohar زندانی هستید ، آزادی و امید نجات خواهر خود را از دست داده اید درست زمانی که یاس وجودتان را دارد میگیرد امید از جایی وارد میشود که کسی فکرش را هم نمیکرد. Orc ها که نژادی که شما از آنها متنفرید یک گروه نجات را برای آزادی شما از زندان فرستاده اند، شما وارد یک جهان حتاکی شده توسط شیطان میشوید و حالا باید گذشته ی Gondohar را به امید پیدا کردن نقطه ی ضعف او کشف کنید وگرنه خواهر خود را برای همیشه از دست میدهید…

امکانات:
سیستم چنگیدن نرم با انواع حملات و جاخالی و حیله های مخصوص
تکنولوژی مدرن و امکانات خاص با استفاده از موتور قدرتمند GRACE
تعداد زیادی Mini-game در بین بازی
user interface قابل درک برای سیستم DEMONS Magic و PAPAK Alchemy
سربازان Mercenary و موجودات زاده شده توسط جادو که همراه شما خواهند آمد
سیستم پیچیده ی مدیریت بر روی وسایل قابل حرکت و قابل استفاده
امکان Special CRAFT که میتوانید در تک تک زره و سلاح خود تغییر بدهید
تعداد زیادی Boss همراه با استراتژی مخصوص در چنگ و جوایز بی نظیر
سیستم MoSens قابل انعطاف با توانایی حرکات واقعی در حالت عادی و جنگ
امکانات مختلف حرکت مثل راه رفتن، دویدن، دویدن سریع، اسب سواری، شنا، قایق سواری و teleport
داستان گیرا با تعداد زیادی Cut-scene
مالتی پلیر وسیع همراه با building/setup simulation

 

سازنده: Reality Pump/ TopWare Interactive
ناشر: SouthPeak Interactive/ TopWare Interactive
طراح: Mirosław Dymek
موتور: GRACE
پلتفورم: PC, X360, PS3
تاریخ انتشار: ۱۰ November 2010
سبک: RPG
مود: Single Player, Multiplayer
درجه سنی: ESRB Mature M

 

منبع توضیحات: انجمن AnimParadise

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Pentium 4 @ 2.0 GHz / AMD Athlon 2400+
RAM: 512 MB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: 64 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 DUO @ 2.2 GHz / AMD Athlon 64 X2 4200+
RAM: 1 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

twowII 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Two Worlds II twowII 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Two Worlds II

twowII 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Two Worlds II twowII 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Two Worlds II

twowII 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Two Worlds II twowII 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Two Worlds II

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Divinity II : The Dragon Knight Saga جدیدترین سری بازی های اکشن نقش آفرینی فوق العاده زیبای Divinity ساخته استودیوی بازی سازی توانمند Larian Studios برای پلتفرم های PC و Xbox 360 می باشد که بی شک یکی از زیباترین و بی رقیب ترین بازی های ژانر خود می باشد و شامل ماجراجویی های اصلی نسخه “Ego Draconis” و بسته مکمل آن با عنوان “Flames of Vengeance” می باشد وطی آن ماجراجویی های جدید Dragon Knight داستان حماسی بازی را ادامه می دهد و بیش از دهها سعت گیم پلی جذاب و مهیج به همراه گرافیک فوق العاده زیبا به آن می افزاید. داستان بازی در سرزمین Rivellon، دنیایی خیالی که مورد هجوم جنگی ویران کننده شده است روی می دهد، پس از خاتمه ” نبرد بزرگ “، انجمن Dragon Slayers فقط دشمن شماره یک آنها، یعنی شوالیه های اژدها، کسانی که قهرمان الهی آنها را کشته بودند را تحت نظر داشتند، اما در تمام این مدت دشمن اصلی ، “حلقه سیاه ” (Black Ring) در زیر زمین شد می کرد و آماده حرکت بعدی، می شد وبرای فرمانده آنان بصورت خستگی ناپذیری نقشه هایی با اهداف کاملا نابودکننده طرح ریزی می نمود، ت اینکه روزی حادثه ای روی داد که برای همیشه تاریخ سرزمین جادویی Rivellon را تغییر داد، یک شوالیه اژدهای در حال مزگ نیروهای خود را به عضوی از انجمن Dragon Slayers داد تا از آنها برای نابودی حلقه سیاه استفاده نماید، حال شما به عنوان آخرین وارث ” شوالیه های اژدها “، بایستی نیروهای خود را برای خاتمه بخشیدن به تهدیدی که برروی سرزمین شما سایه افکنده است، جمع آوری نموده و از آنها به بهترین نحوممکن استفاده نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

divinity2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga

 

.

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی Divinity II : The Dragon Knight Saga :

 شرکت سازنده بازی : استودیوی Larian Studios
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Focus Home Interactive
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۵  نوامبر ۲۰۱۰
ژانر بازی : اکشن نقش آفرینی
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 3600+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 13 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse

 

تصاویری از محیط بازی:

divinity2 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga divinity2 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga

divinity2 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga divinity2 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga

divinity2 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga divinity2 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 James Bond 007: Blood Stone جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار و زیبای مامور ۰۰۷ ، جیمز باند افسانه ای می باشد که این بار در ژانر اکشن ماجراجویی توسط استودیوی بازی سازی Bizarre Creations با حال و هوا و گیم پلی ای متفاوت و جذابتر ساخته شده است قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم های مختلف PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS,  و  Microsoft Windows توسط کمپانی پرآوازه Activision منتشر گردد. باردیگر توطئه بین المللی در حال شکل گیری است، محرمانه ترین پروژه بیوشیمیایی بریتانیا در دستان گروهی تبهکار افتاده است و تنها مرگبارترین مامور ملکه بریتانیا، یعنی جیمز باند می تواند توطئه این راز را برملا و خنثی نماید. با پشت سرگذاشتن لایه های متعددی از افراد فاسد، در نقش جیمز باند در تعقیبی گسترده و جهانی که شما را مجبور به نبرد برروی زمین، دریا و هوا در شهرهای آتن، استانبول، موناکو و بانکوک می نماید شرکت می نمایید و با انجام هر ماجراجویی که عمق و گستردگی توطئه را بیشتر فاش می نماید در می یابید که هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست. 

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

jamesbond cover دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone

 

 

 

 

این نسخه از بازی در واقع بیست وسومین شماره سری بازی های جیمز باند می باشد و دنباله ای مستقیم بر هیچ نسخه دیگری نمی باشد، بلکه اولین شماره پس از GoldenEye: Rogue Agent می باشد که داستانی اصلی و نوشته شده توسط نویسنده واقعی ماجراهای مامور ۰۰۷ دارا می باشد. بازی بصورت شلیک کننده سوم شخص با عناصری همچون نبردهای تن به تن و صحنه های تعقیب و گریز درحین رانندگی می باشد، همچنین Blood Stone سیستم تمرکز برروی هدف منحصربفردی را ارائه نموده است که به بازی کنندگان اجازه می دهد برروی هدف های خود برای از پای درآوردن بوسیله حملات ضربه ای قفل کنند، که البته خیلی شبیه به قابلیت “Mark and Execute” در بازی Splinter Cell Conviction می باشد.
James Bond 007: Blood Stone بازی کنندگان خود را با غرق نمودن آنان در یک توطئه فریبنده که آنها را مجبور می نماید همانند جیمز باند فکر و عمل نمایند، مثل یک فیلم سینمایی باند درگیر می نماید. علاوه بر این  بازی رویه ای متضاد در حالتهای بازی چندنفره و با نخستین گیم پلی استراتژیک مبنی بر ماموریت که به بازی کنندگان اجازه می دهد تا به صورت تیم های جاسوسی و سربازان اجیر شده در مناطق قابل اعتماد جیمز باند به نبرد بپردازند. این بازی از چهره و صدای بازیگر فعلی نقش جیمز باند، دانیل کرگ ونیز جوس استون و جودی دنچ و داستان اصلی نوشته شده توسط نویسنده این سری ، Bruce Feirstein استفاده می نماید. گیم پلی یاد شده شامل نبردهای سلاحی مبنی بر پناه گرفتن، نبرد مرگبار دست به دست (بدون سلاح) و تعقیب و گریزهای اتومبیلرانی پر هیجان می باشد. آتن، استانبول ، موناکو و بانکوک همگی در بازی نمایش داده می شوند و بازی چندنفره با سقف ۱۶ نفر خواهد بود.

 

اطلاعاتی در مورد بازی James Bond 007: Blood Stone:

شرکت سازنده بازی : استودیوی Bizarre Creations
 شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Activision
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۲ نوامبر۲۰۱۰
ژانر بازی : اکشن
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
 درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 12 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon X1650
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

 

تصاویری از محیط بازی:

jamesbond 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone jamesbond 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone

jamesbond 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone jamesbond 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone

jamesbond 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone jamesbond 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی بسیار زیبا و محبوب اورژانس ۲۰۱۲ یک بازی استراتژیک بسیار هیجان انگیز میباشد که در آن شما تمام تیمهای اظطراری اورژانس مانند پلیس,آمبولانس,گروه امداد,گروه نجات, پلیس, نیروی ویژه ,آت نشانی و… را در اختیار دارید و باید در مواقع خطر به نجات مردم بشتابید و آنها را نجات دهید.استفاده از انواع ابزارها مانند هواپیماهای آب پاش, هلیکوپترها,ماشینهای مختلف و… همینطور انواع ابزارها شما را در یاری و کمک کردن به مردم حادثه دیده یاری خواهد کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

emergency cover دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU 2,5 Ghz
1 GB RAM
WindowsXP / Windows Vista / Windows 7
DX9 compatible graphic card(min. GeForce 5) with 128 MB VRAM
DVD
DSL internet connection for multiplay

 

سیستم پیشنهادی:

CPU Dual-Core 2 Ghz
2 GB RAM
WindowsXP / Windows Vista / Windows 7
DX9 compatible graphic card (min. GeForce 8 ) with 256 MB VRAM
DVD
DSL internet connection for multiplay

 

تصاویری از محیط بازی:

emergency 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012 emergency 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012

emergency 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012 emergency 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012

emergency 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012 emergency 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Emergency 2012

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Shank نام شخصیت اول بازی است. او یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است. Shank همه چیز را رها کرده است و هدفی جز انتقام ندارد. او سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد. شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت.

اما هیچ کدام این حرف ها دلیل بر بد بودن داستان بازی نیست و داستان Shank از جمله عواملی است که شما را به ادامه بازی ترقیب می کند.
روایت بازی نیز در نوع خود خوب است و می توان آن را قابل قبول دانست. هسته اصلی روایت داستان بر پایه دموهای بین بازی است. این دموها که با پیشروی در مراحل برایتان نشان داده می شوند در نوع خود بسیار جذاب اند. در مورد شخصیت پردازی کارکترها نیز می توان گفت شخصیت پردازی قابل قبولی را شاهد هستیم. و مخصوصا خوده شنک از شخصیت پردازی خوبی برخوردار است و تا مدتی شما با او رفیق خواهید شد. از جمله نقاط ضعف این بخش این است که اشاره ای به حوادثی که در گذشته برای کارکتر ها افتاده نمی شود و به همین علت برخی نقاط داستان تاریک می مانند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

shank cover دانلود بازی بسیار زیبای Shank

 


گیم پلی بازی:
بازی شنک مانند اکثرا بازی های اکشن امروزی پر از خشونت است. به گونه ای که شما می توانید دشمنان خود را به طرق گوناگون نابود کنید. آنها را تکه تکه کرده و یا تیر باران شان کنید یا مثلا با یک ضربه زیبا کار او را تمام کنید و کارهای از این قبیل در بازی زیاد پیدا می شود که بسیار لذت بخش هم هستند.
سلاح های بازی را می توان به دو نوع سرد و گرم تقسیم کرد. سلاح های سرد که مختص خود شنک هستند بازی شامل یک دشنه کوچک ولی کارآمد , نوعی شمیشر که واقعا در طول مراحل به کمکتان می آید و نوعی سلاح که شبیه اره برقی است و مهم ترین سلاح شنک به شمار می رود.
سلاح های گرم بازی نیز شامل انواع تفنگها از یوزی گرفته تا شاتگان را شامل می شود که کشتن با این سلاح ها نیز بسیار لذت بخش است.
شما همچنین می توانید با ترکیب ضربات این سلاح چند ضرب های بسیار زیبایی خلق کنید و لذت فراوانی از بازی ببرید. چند ضرب های شنک بسیار زیاد هستند که اجرای برخی از آنها ساده و برخی پیچیده است که هر کدام در نوع خود جالب هستند. همچنین تمام کننده های بسیار جذابی در بازی قرار دارد که شما را هر چه بیشتر جذب بازی میکند.
دمو های بازی پر از اکشن های خون آلود زیبا هستند که واقعا شما را میخکوب بازی نگه می دارند. شاید بتوان گفت تنها مشکلی که این دمو ها دارند این است که برخی از آنها بسیار کوتاه هستند و گاهی روی اعصابتان راه می روند ولی در کل خوب هستند و از جمله نقاط قوت بازی به شمار می روند. برخی از این دمو ها واقعا هیجان انگیز هستند به خصوص برای اکشن بازها.
یکی از بزرگترین نقاط قوت بازی بخش CO – OP آن است. این بخش از بازی مملو از هیجان و زد و خورد است که شما می توانید با دوستانتان از آن لذت ببرید. نکته جالب توجه راجب به این بخش این است که این بخش کاملا از بخش تکنفره بازی جداست و حتی داستانش هم با آن فرق می کند. مراحل جدیدی هم در این بخش پیدا می شود که در بخش تک نفره نبودند.
شخصیت دومی که قرار است با آن بازی کنید یک مکزیکی اصیل است که از دوستان قدیمی شنک است و با هم حساب خلافکاران را کف دستشان می گزارند.
داستا این بخش هم به قبل از بخش تکنفره باز می گردد که در نوع خود جذاب است.
ارزش دیگر بازی بدون شک باس فایت های آن هستند که بسیار بسیار جذاب طراحی شده اند و واقعا از نابودی آنها لذت خواهید برد. باس فایت ها طراحی بسیار زیبایی دارند و نشان از دقت سازندگان به این بخش دارد که واقعا خوب کار شده است. مثلا یکی از باس ها به نام قصاب ماسک به صورت واقعا جذاب است و شنک برای نابودی او به پشتش پریده و به صورتش ضربه می زند که واقعا زیبا کار شده و این بخش صد در صد از نقاط قوت بازی به شمار می آید.
در کل نقطه عطف بازی شنک گیم پلی آن است که بسیار زیبا و جذاب و البته اعیاد آور طراحی شده و شما را وادار می کند بازی را چندین و چند بار به پایان برسانید و به سازندگان نوظهور آفرین بگویید.

صدا / موسیقی / دیالوگ:
در مورد موسیقی بازی حرف ها زیاد است. همانطور که می دانید بازی در مکزیک و آمریکای لاتین اتفاق می افتد و این تاثیر مستقیمی روی موسیقی بازی دارد. موسیقی بازی کاملا هماهنگ جریانات بازی است و بسیار عالی کار شده مثلا در هنگام اکشن بالا با موسیقی تند و جذابی طرفیم که جذابیت این اکشن ها را دو چندان می کند و Vincent De Vera نشان می دهد که موسیقی چقدر در روند بازی تاثیر دارد. موسیقی شنک بسیار خوب کار شده و هماهنگی کاملی با روند بازی دارد.
دیالوگ ها هم بسیار عالی هستند و با شخصیت افراد مطابقت دارند. در بازی شاهد تیکه های باحالی از سوی شنک هستیم که در نوع خود بسیار خوب کار شده اند. همچنین در این دیالوگ ها ظنز بالایی وجود دارد که به جذابیت های بازی می افزاید.
صداگذاری بازی هم بسیار خوب است. این صدا گذاری خوب در دمو های بازی به عوج خود می رسد و دقت نظر سازندگان را نشان می دهد. همچنین صدا هایی که در محیط وجود دارند هم به خوبی کار شده. صدای سلاح ها هم که بسیار زیباست.
در کل بازی در این قسمت هیچ کم و کسری ندارد و از صداگذاری بسیار خوبی برخوردار است.

گرافیک بازی:
خب همونطور که پیش از این هم گفتم گرافیک بازی رو می توان در دسته کارتونی جای داد . و وقتی در حال انجام شنک هستیم به یاد کارتون های دوران کودکیمون می افتیم. اما این دلیل بر ضعیف بودن گرافیک بازی نیست و در عین حال از جمله نقاط قوت آن محسوب می شود. طراحی محیط ها در شنک عالیست و رنگبندی فوق العاده آنها از جمله عوامل موفقیت این عنوان به حساب می آید.
گرافیک دمو ها نیز از این قاعده مثتثنی نیست و آنها نیز طراحی بسیار زیبایی دارند. همچنین طراحی کارکتر های بازی نیز بسیار خوب است. در کل می توان کرافیک شنک را جز بهترین ها در سبک خود دانست و از لحاظ گرافیکی نمی توان ایراد زیادی به این بازی گرفت.

 

منبع توضیحات: انجمن بازی رایانه

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 1.7 GHz / AMD Athlon XP 1700+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 2 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1800
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

shank 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Shank shank 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Shank

shank 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Shank shank 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Shank

shank 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Shank shank 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Shank

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در شماره ی اول بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed ، Darth Vader قهرمان بازی را کلون کرد تا یک سری آزمایشات روی وی انجام دهد اما موفق نشد. بازی از آن جا شروع می شود که شما در نقش Starkiller، شاگرد اسرارآمیز Darth Vader ظاهر می‌شوید. این در حالیست که وی قبلا فداکاری به خرج داده تا Rebel Alliance را نجات دهد. او نیز شخصیتی بوده است که در شماره ی دوم بازی به عنوان نتیجه شبیه سازی ظاهر می‌شود. هدف از بیان قسمتهای مختلف بازی اسپویل کردن آن نیست بلکه جهت آشنایی کلی می‌باشد. starkiller از kamino خارج می شود و با نیروهای Darth Vader به مبارزه خواهید پرداخت. سرپرست اجرایی این بازی ، در مورد نسخه شماره ۲ این بازی گفته : "شاید در شماره ی اول شما شاهد تکراری بودن سیر یکنواخت بازی بودید ولی مطمئنا ما این سیر تکراری بودن روند را از بازی حذف می کنیم و به بازی تنوع می بخشیم تا بازیکن خسته نشود و بازی را تاآخر انجام دهد".از این رو به نظر می رسد تا یک سری معماها در بازی گنجانده شود تا هم به بازی تنوع ببخشد و هم بازیکن بتواند توقف کند و جدا از مبارزات نفس گیر کمی نیز فکر کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|دانلود نسخه بدون ایراد در اجرای ویدیوها ، به همراه کرک نهایی و نسخه فشرده شده ۴ گیگابایتی|

 

starw2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 11 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 6000+
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 11 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4800
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

starw2 1 small دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2 starw2 2 small دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2

starw2 3 small دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2 starw2 4 small دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2

starw2 5 small دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2 starw2 6 small دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب: بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود Star Wars: The Force Unleashed 2 با لینک رپید شیر, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی جنگ ستارگان 2, دانلود با لینک مستقیم Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود با لینک مستقیم جنگ ستارگان 2, دانلود بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود بازی جنگ ستارگان 2, دانلود برای کامپیوتر بازی جنگ ستارگان 2, دانلود رایگان Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود رایگان جنگ ستارگان 2, دانلود مدیافایر بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود مدیافایر بازی جنگ ستارگان 2, دانلود مستقیم بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود مستقیم بازی جنگ ستارگان 2, دانلود مستقیم کامپیوتر بازی جنگ ستارگان 2, دانلود نسخه فشرده بازی Star Wars: The Force Unleashed 2 با لینک مستقیم, دانلود نسخه نهایی بازی جنگ ستارگان 2, دانلود نسخه کامل بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود نسخه کامل بازی جنگ ستارگان 2, دانلود کرک نهایی Star Wars: The Force Unleashed 2, دانلود کرک نهایی جنگ ستارگان 2, نسخه نهایی بازی Star Wars: The Force Unleashed 2, نسخه نهایی بازی جنگ ستارگان 2, نسخه کامل و سالم بازی جنگ ستارگان 2,
ارسال توسط مهران

 داستان این نسخه بر خلاف نسخه قبلی بسیار خشن و بی رحمانه شروع می شود. وقایع بازی ۳ سال بعد از Fallout 3 می باشد. دوربین کاراکتر اصلی را نشان می دهد که مشغول حمل جعبه ای مرموز می باشد. همین طور که در حال طی کردن مسیر است ناگهان مورد اصابت گلوله ای قرار می گیرد و سپس به حال خود رها می شود تا ذره ذره طعم تلخ مرگ را بچشد. خوشبختانه بعد از گذشت مدتی پیکر بی جان او توسط رباتی شناسایی می شود و برای درمان به محل زندگی دکتر Mitchell منتقل می شود. بعد از طی شدن دوران نقاهت به مانند دیگر عناوین مجموعه به تنظیم موارد گوناگون خواهید پرداخت. در ابتدا سن ، چهره و دیگر مسائل فیزیکی را تعیین می کنید و بعد از آن به ترتیب به تنظیم S.P.E.C.I.A.L و توانایی هایتان خواهید پرداخت. طبق نظر بازدیدکنندگان این فرایند بیش از ۱۰ دقیقه به طول نمی انجامد و در نهایت دکتر  Pip-Boyی را در اختیار بازیکن قرار می دهد. از همین لحظه به بعد قادرید تا هر موقع که مایل بودید حالت Hardcore را فعال کنید که باعث می شود بهبود وضعیت جان بازیکنان بعد از گذشت زمانی خاص امکان پذیر باشد و همچنین تیر ها دارای وزن می شوند. این بدین معنا است که بسته ها و دارو های شفا بخش بعد از گذشت مدتی خاص تاثیرشان پدیدار می شوند که ولقعا چاش برانگیز می باشد! در نسخه قبلی در صورتی که به مواد رادیو اکتیوی آلوده میشدید مجبور بودید تا با استفاده از قرص و داروهایی مخصوص آن را برطرف کنید ولی در این نسخه کاهش آب بدن بزرگترین تهدیدتان خواهد بود و از این پس مهمترین دغدغه شما میبایست رساندن به موقع مواد آبکی به بدنتان باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به همراه چندین DLC برای بازی ، به پست افزوده شد|

 

fallout cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System : Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Processor : Intel Pentium 4 at 2.4 GHz / AMD Athlon XP 2600+
Video Card : 256 MB VRAM – NVIDIA GeForce 7800 / ATI Radeon X1900
Memory : 1 GB RAM
Hard Disk : 7 GB of free Hard Drive space
Sound Card: DirectX Compatible
Direct X : 9.0c
Controls : Keyboard & Mouse
Installation : DVD-ROM Drive

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System : Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Processor : Intel Core 2 Duo at 2.66 GHz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Video Card : 512 MB VRAM – NVIDIA GeForce 8800 / ATI Radeon 3800
Memory : 2 GB RAM
Hard Disk : 7 GB of free Hard Drive space
Sound Card: DirectX Compatible
Direct X : 9.0c
Controls : Keyboard & Mouse
Installation : DVD-ROM Drive

 

تصاویری از محیط بازی:

fallout 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas fallout 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas

fallout 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas fallout 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas

fallout 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas fallout 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی در سال ۲۰۰۱ در کشور افغانستان به وقوع می پیوندد به طوری که شما در نقش یکی از اعضای گروه Tier 1 Operator هستید. گروهی خاص که از بهترین افراد آمریکا تشکیل شده است  در کل دو میلیون نفر در ارتش امریکا خدمت می‌کنند که از این جمعیت فقط ۲۰۰ نفر در این گروه هستند و برای هر ماموریتی فرستاده نمی‌شوند. Tier 1 Operator می تواند ماموریت‌هایی را انجام بدهد که گروه دیگری قادر به انجام دادن آن نیست و برای همین به افغانستان فرستاده می‌شود و حالا شما همراه با دیگر اعضای گروه برای انجام دادن ماموریت خود وارد میدان می‌شوید. البته انتظار سربازانی با تجهیزات و لباس‌های عالی نداشته باشید. شما با لباس‌هایی معمولی به میدان جنگ خواهید رفت. بازی می‌خواهد جوی ایجاد کند که در آن بتواند به خوبی شرایط افغانستان و سربازان امریکایی در این کشور را نشان بدهد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که آن‌ها می‌خواهند داستانی واقعی را در بازی نشان بدهند.

نسخه هایی از این بازی در سایر وبسایت ها منتشر شده که کرکی فوق العاده پیچیده داشته و در ۷۰% کامپیوترها جوابگو نیست. همچنین فرمت ایمیج بازی MDX می باشد که با فرمت ISO تفاوت بسیاری داشته و اجرای آن نیازمند نرم افزار خاصی می باشد. شما می توانید هم اکنون ، نسخه نهایی و سالم بازی که ۱۰۰% تست شده و روش کرکی فوق العاده آسان دارد  و فرمت ایمیج بازی به صورت ISO می باشد
 

|نسخه فشرده شده بازی با حجم ۲گیگابایت به پست افزوده شد|

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک بدون نیاز به غیر فعال کردن آنتی ویروس و ۱۰۰% سالم به پست افزوده شد|

 

Medal Of Honor 2010 Cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010

 


 

 

 

 

مراحل بازی را بخش های چندنفره و تک نفره تشکیل خواهد داد که این به حس و حال بازی اضافه می کند.
یکی از عواملی که به تنوع گیم پلی بازی اضافه خواهد کرد تنوع تغییر کاراکتر ها خواهد بود.
از دیگر عواملی که به تنوع گیم پلی کمک می کند مراحلی هستند که هرگز فرصت آزمایش کردن آن هارا در سری های اکشنی چون ندای وظیفه هم پیدا نکرده ایم.مثل مبارزه کردن با دشمنان از طریق هلیکوپتر، جیپ و…
باید اضافه کرد در طی مراحلی که به صورت مخفیانه انجام خواهند شد و شما در این مراحل دشمنان و تروریستان را به صورت مخفیانه از بین می برید، بسیارجالب و هیجان انگیز هستند.
دشمنان بازی بیش تر تروریستان القاعده خواهند بود که دشمنانی سر سخت در طی بازی برای شما خواهند بود.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP SP3/Vista SP1/ Windows 7
Intel Core 2 Duo 1,4 GHz / Athlon 64 X2 1,8 GHz
1 GB of RAM
20 GB free hard disk space
Video-level GeForce 6600/Radeon X850 with 128 MB of memory
DirectX – compatible sound card
DirectX 9.0c
device to read DVD-ROM drive
Keyboard
Mouse

 

سیستم پیشنهادی:

Windows XP SP3/Vista SP1/Windows 7
Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz / Phenom II X3 720 2.8 GHz
2 GB of RAM
20 GB free hard disk space
Video-level GeForce 8800 GTS / Radeon HD 3850 with 512 MB of memory
DirectX – compatible sound card
DirectX 10 device to read DVD-ROM drive
Keyboard
Mouse

 

تصاویری از محیط بازی:

Medal Of Honor 2010 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010 Medal Of Honor 2010 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010

Medal Of Honor 2010 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010 Medal Of Honor 2010 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010

Medal Of Honor 2010 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010 Medal Of Honor 2010 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب: بازی Medal Of Honor 2010, خرید بازی Medal Of Honor 2010, خرید بازی مدال افتخار 2010, دانلود Medal Of Honor 2010, دانلود Medal Of Honor 2010 با لینک رپید شیر, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Medal Of Honor 2010, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی مدال افتخار 2010, دانلود با لینک مستقیم Medal Of Honor 2010, دانلود با لینک مستقیم بازی بسکتبال جدید, دانلود با لینک مستقیم مدال افتخار 2010, دانلود بازی Medal Of Honor 2010, دانلود بازی تفنگی جدید, دانلود بازی مدال افتخار 2010, دانلود برای کامپیوتر بازی مدال افتخار 2010, دانلود رایگان Medal Of Honor 2010, دانلود رایگان مدال افتخار 2010, دانلود مدال افتخار, دانلود مدال افتخار با لینک رپید شیر, دانلود مدیافایر بازی Medal Of Honor 2010, دانلود مدیافایر بازی مدال افتخار 2010, دانلود مستقیم بازی Medal Of Honor 2010, دانلود مستقیم بازی مدال افتخار 2010, دانلود مستقیم کامپیوتر بازی مدال افتخار 2010, دانلود نسخه نهایی بازی Medal Of Honor 2010, دانلود نسخه نهایی بازی مدال افتخار 2010, دانلود نسخه کامل بازی Medal Of Honor 2010, دانلود نسخه کامل بازی مدال افتخار 2010, دانلود کرک نهایی Medal Of Honor 2010, دانلود کرک نهایی مدال افتخار 2010, نسخه نهایی بازی Medal Of Honor 2010, نسخه نهایی بازی مدال افتخار 2010, نسخه کامل و سالم بازی مدال افتخار 2010,
ارسال توسط مهران

 Lost Planet 2  دومین سری بازی بسیار موفق و پرطرفدار “سیاره گمشده” در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد که توسط کمپانی Capcom طراحی و ساخته شده و توسط همین کمپانی نیز در تاریخ ۱۸ ماه می ۲۰۱۰ منتشر خواهد شد. داستان بازی در واقع دنباله ای بر قسمت پیشین بازی یعنی Lost Planet: Extreme Condition می باشد که ده سال پس از وقایع روی داده در نسخه اول بازی و در همان سیاره اسرارآمیز E.D.N. III، ولی این بار با محیطی متفاوت تر و بسیار گسترده تر رخ می دهد، نسخه PC این بازی قرار بود که در ماههای نخستین سال ۲۰۱۰ عرضه گردد که توسط کمپانی سازنده تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۰ با تاخیر مواجه شد. در این قسمت خواهید دید که برف هایی که سیاره را پوشانده بودند، آب شده اند و نواحی جنگلی و گرمسیری که در دل مناطق پوشیده از یخ قرار گرفته بودند ، آشکار می شوند. برای اشاره به این موضوع که این نسخه از بازی تا چه اندازه عظیم تر از نسخه اول آن می باشد تنها ذکر همین نکته کافی است که سازندگان این نسخه از بازی اظهار نموده اند که شماره ۲ موجود در عنوان بازی را نمی توان به دنباله این بازی نسبت داد، بلکه این عدد در حقیقت به معنی “Squared” به معنی مجذور(به توان دو) می باشد! که این امر خود نشان دهنده وسعت نسخه جدید بازی می باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

Lostp2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

 

 

در این نسخه بازی سیاره گمشده، بازی کنندگان وارد محیطی جدید می شوند و قهرمان های خود را در ۶ قسمت بهم پیوسته کنترل می نمایند و تجربه متقابل واقعا منحصربفردی را که بسته به حرکات شخص بازی کننده تغییر می نمایند را خواهند داشت، بدین معنی که بازی کنندگان فرصت درگیر شدن بیشتر در داستان بازی را با روشی پویاتر و از زوایای دید متفاوت بازی کنندگان مختلف خواهند داشت. علاوه بر حالت بازی تک نفره ، Lost Planet 2 حاوی حالتهای بازی چند نفره گسترده می باشد. گیم پلی بازی تاحد زیادی از نسخه اول بازی پیروی می کند عناصر بازگشت پذیر مانند نبردهای عظیم با Boss ها، نواحی گسترده، و توانایی هدایت لباسهای زرهی مکانیزه که تحت عنوان Vital Suits شناخته می شوند در بازی دیده می شوند. همچنین می توانید مراحل بازی را بصورت تک نفره و یا بصورت همکارانه در یک صفحه تقسیم شده (Split-Screen) ویا بصورت آنلاین به اتمام برسانند، همچنین برخلاف بازی پیشین ، در این نسخه می توانید کاراکترهای خود را دلخواه سازی نمایید ونیز می توانید مدل های اسلحه های خود را دستکاری نمایید.

ویژگی های منحصربفرد بازی Lost Planet 2 :

محیط بسیار گسترده تر و عظیم تر دنیای بازی نسبت به نسخه پیشین
تغییر نتیجه بازی بنابر تصمیم ها و رفتارهای بازی کننده در حالت تک نفره
ارائه قابلیت دلخواه نمودن کاراکتر با هزاران روش مختلف برای ظاهر آنها که واقعا برای میدان نبرد به آنها کمک خواهد نمود
قابلیت دلخواه نمودن مدل های اسلحه های خاص در بازی برای تناسب با الگوی بازی کننده
محیط های عظیم زیبا با بکارگیری موتور گرافیکی پیشرفته Capcom، MT Framework 2.0 که بازی را در کارایی و نمایش جلوه های سه بعدی نسل آینده بصورت زنده نمایش می دهد
 جنگیدن با دشمنان عظیم الجثه که مهارت در میدان نبرد و سنجش کار گروهی شما را دربرابر یک غول Akrid بصورتی کاملا جدید می سنجد
 بهره گیری از تاکتیک های کار گروهی ، اسلحه های جدید و گونه های مختلف لباس های حیاتی VS برای مبارزه با رئیس های غول پیکر بازی
سیستم پاداش بازی که به شما برای یاری رساندن به هم تیمی های خود و کار گروهی برای موفقیت گروه پاداش هایی را می دهد
حالتهای بازی چندنفره مختلف و سیستم رتبه بندی آنلاین
و…

اطلاعاتی در مورد بازی Lost Planet 2 :

شرکت سازنده بازی : کمپانی Capcom

شرکت منتشر کننده بازی : کمپانی Capcom

تاریخ رسمی انتشار بازی: ۸ اکتبر ۲۰۱۰

ژانر بازی : سوم شخص شلیک کننده

سطح دشواری بازی : متوسط

مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت

درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : T -  مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۳ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System : Microsoft Windows 7 / Vista / XP
Processor : Intel Core 2 Duo Processor or better / AMD Athlon x2 Processor or better
Video Card : 256 MB VRAM – NVIDIA GeForce 7800 Series / ATI Radeon HD 2400 Pro
Memory : 1 GB RAM (XP) / 2 GB RAM (Vista / Win 7)
Hard Disk : 13 GB of free Hard Drive space
Sound Card: DirectX Compatible
Direct X : 9.0c
Controls : Keyboard & Mouse
Installation : DVD-ROM Drive

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System : Microsoft Windows 7 / Vista
Processor : Intel Core 2 Quad Processor / AMD Phenom x4 Processor
Video Card : 512 MB VRAM – NVIDIA GeForce 9800 Series / ATI Radeon HD4800 Series
Memory : 3 GB RAM
Hard Disk : 13 GB of free Hard Drive space
Sound Card: DirectX Compatible
Direct X : 9.0c
Controls : Xbox 360 controller for Windows
Installation : DVD-ROM Drive

 

تصاویری از محیط بازی:

Lostp2 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2 Lostp2 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

Lostp2 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2 Lostp2 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

Lostp2 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2 Lostp2 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 نسخه ی قبل سری NBA 2K واقعا بی نظیر بود. گیم پلی ای جذاب و لذت بخش که به آن عادت کرده ایم ، گرافیکی با انیمیشن روان و آشنا و در کل همه ی چیزهایی که یک بازی بی نظیر به آن نیاز دارد را در ۲K10 دیدیم. هنوز هم وقتی پای این بازی می نشینم و از چپ و راست دانک می زنم ، احساس می کنم اولین باری است که NBA 2K10 را بازی کرده ام و هر بار با شگفتی خاصی با تیم مورد علاقه ام، کلیولند کوالیرز، بازی می کنم . با خوشحالی باید بگوییم نسخه ی جدید نیز هنوز کاملا شگفت انگیز به نظر می رسد و البته برخی از اشکالات اساسی بازی نیز رفع شده اند . یکی از مشکلات اعصاب خورد کن بازی این بود که نمی توانستید جلوی برخی از حرکات بازیکنان را بگیرید . برای مثال هنگامی که بازیکنی برای دانک زدن به هوا بلند می شد ، تقریبا نمی شد او را بلاک کرد . به عبارت دیگر شما نمی توانستید مانع از اجرای انیمیشن از پیش طراحی شده ی حرکت بازیکن باشید . خوشبختانه این جور چیزها دیگر از بازی حذف شده اند و NBA 2K11اندکی از آن حالت سینمایی خود فاصله گرفته و به یک بازی NBA واقعی بسیار نزدیک تر شده است .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

nba2k11 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Pentium 4 2.4 Ghz Single Core processor or equivalent (2.8 Ghz for Vista)
RAM: 512 MB or more (1 GB for Vista)
Disc Drive: 8x or faster DVD drive
Hard Drive: 10.5 GB or more free space
Video: DirectX 9.0c compatible (see below)
Sound: DirectX 9.0c compatible
Input: Keyboard or dual-analog gamepad

Video card with 128 MB or more memory and one of the following chipsets is required:

ATI x1300 or greater;
NVIDIA 6600 or greater;
DirectX 9.0c compatible card with Shader Model 3.0 support

 

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 3 GHz Dual Core processor or equivalent
RAM: 2 GB
Disc Drive: 8x or faster DVD drive
Hard Drive: 10.5 GB or more free space
Video: Shader Model 3.0 support with 512 Ram (Nvidia(R) Geforce(R) 7900 GT or better)
Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
Input: Dual-analog gamepad
DirectX 9.0c or DirectX 10

 

 

تصاویری از محیط بازی:

nba2k11 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11 nba2k11 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11

nba2k11 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11 nba2k11 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11

nba2k11 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11 nba2k11 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای NBA 2K11

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 خود را برای یک مسابقه فوق العاده مهیج در زمینه مسابقات رالی جهانی ۲۰۱۰ آماده کنید و پشت فرمان خود بشینید تا این رقابت عظیم و شگفت انگیز را برنده شوید ! بازی جذاب و مهیج WRC FIA World Rally Championship از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید ! در قسمت پیشروی بازی ، بازی با ساختن تیم شخصی شما آغاز می شود و در مسابقات محلی شرکت داده می شوید و پس از بالارفتن رتبه شما در مسابقات ، رفته رفته نظر مدیران جام WRC را جذب می کنید و آن ها به شما پیشنهاد می دهند تا در مسابقات WRC شرکت کنید.

بخش دیگری از بازی با نام Time Attack می باشد که در این بخش ، شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و جاده ی مورد علاقه خود را نیز انتخاب می کنید. حال تنها تلاش شما برای ثبت رکورد جدید در این جاده می باشد. شما می توانید رکورد های خود را در دنیای اینترنت آپلود نموده و با رکورد سایر رقیبان مقایسه کنید و میزان توانایی های خود را بسنجید. سایر بخش های مهیجی در این بازی گنجانده شده است که بوسیله بازی کردن می توانید آن ها را تجربه کنید. 

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

 

Wrc cover دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

-OS: Windows ® XP ™ SP2, Windows ® Vista ™ or Windows ® 7
-CPU: Intel ™ 2.4 GHz or equivalent
-VIDEO: NVIDIA ® Geforce 6600 or ATI ® X1600 or higher (requires support for Pixel Shader 3.0) with a minimum of 512MB of memory.
-RAM: 1 GB
-SOUND: Sound card compatible with DirectX 9.0;
-HDD: 3 GB

 

سیستم پیشنهادی:

-OS: Windows ® XP ™ SP2, Windows ® Vista ™ or Windows ® 7
-CPU: Intel ™ Core 2 Duo / AMD ™ Athlon 64 X2 or higher
-VIDEO: NVIDIA ® GeForce ™ 8800 series or higher, ATI ® Radeon ™ HD4850 or higher (requires support for Pixel Shader 3.0) with a minimum of 512MB of memory
-RAM: 2 GB for Windows ® XP ™, 3 GB for Windows ® Vista ™ or 4 GB for Windows ® 7
-SOUND: Sound card compatible with DirectX 9.0c;
-HDD: 3 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

wrc 1 small دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship wrc 2 small دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

wrc 3 small دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship wrc 4 small دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

wrc 5 small دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship wrc 6 small دانلود بازی بسیار زیبای WRC FIA World Rally Championship

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بی تردید بازی Road Rash هنوز پس از ۱۴ سال میتواند برای بسیاری از دوستان جذاب و خاطره انگیز باشد در این بازی شما به عنوان موتور سوار در مسابقه ای شرکت میکنید که از شهری آغاز و به شهری دیگر خاتمه میابد . در این مسابقه که بخشهایی از آن در شهر و بقیه در جاده صورت میگیرد موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید ضمن عبور از آنها بتوانید از سایر شرکت کنندگان پیشی گرفته و  سرانجام در صورت مهارت کافی در موتور سواری مسابقه را برنده گردید. هدایت موتور با دگمه های فلش بر روی کیبرد صورت گرفته و برای بقیه دگمه ها راهنمایی کافی در بازی موجود میباشد . گرافیک ، صدا و …. متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی گردیده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا میباشد

زمانی که نسخه کامل این بازی در سال ۱۹۹۶ منتشر گردید انقلابی در بازیهای کامپیوتری به شمار میرفت و امروز تنها یادآور خاطرات قدیم دوستانی میباشد از مدتها پیش به این گونه بازیها علاقه نشان میداده اند. این بازی دارای حجم بسیار کم ۵ مگابایت می باشد 

 

roadrosh دانلود بازی خاطره انگیز و مهیج Road Rash   قابل حمل

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی