دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 

 

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware%20Workstation%20v7.1.261024 سيستم عامل مجازي خود را بسازيد با VMware Workstation v7.1.261024

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی .NET طراحی شده اند نیاز به این برنامه در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو دانلودها نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.نسخه ای که هم اکنون تیم دانلودها برای شما عزیزان مهیا کرده است در ویندوز محبوب ۷ هم به راحتی قابل نصب می باشد.

 

netfre آخرین نسخه نرم افزار کاربردی Microsoft .NET Framework 4.0.30319.1 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

Acronis Disk Director Suite یک نرم افزار بسیار قوی در زمینه مدیریت و بهینه سازی هارد دیسک شماست این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بتوانید که بتوانید پارتیشن های گم شده خود را بازیابی کنید در برخی اوقات پیش می آید که شما پارتیشنی را عمدا و یا سهوا پاک کرده و یا به دلیل بد سکتور این پارتیشن حذف شده باشد شما میتوانید بوسیله این نرم افزار بدون توجه به سیستم فایلی آن پارتیشن آنرا بازیابی کرده و ریکاوری نمایید همچنین این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که اندازه یا همان حجم پارتیشن های خود را افزایش دهید ، از آنها کپی برداری کنید و یا آنها را انتقال دهید بدون اینکه هیچ اطلاعاتی از روی پارتیشن های شما کم و یا زیاد شود و همچنین میتوانید تمامی اطلاعات هارد خود را ساماندهی و مرتب نمایید و چینش آنها را درست کنید.

 

Untitled 2  مدیریت و بهینه سازی هارد دیسک با Acronis Disk Director Suite v10.0.2160

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

 

این نرم افزار قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید. یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید.

 

Untitled 5 حذف کامل رد پاهای نرم افزار های نصب شده در سیستم با Revo Uninstaller Pro 2.1.5 (قابل حمل)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

امروز ، نسخه PSP بازی بسیار زیبا و دوست داشتنی داستان اسباب بازی ۳ برای کاربران عزیز فراهم شده است. این بازی ماجرایی ، شما را می تواند ساعت ها سرگرم نماید. FILM SYNOPSIS نام سازنده فیلم دوست داشتنی Toy Story می باشد و دوباره با آوردن نسخه جدید این بازی با نام Toy Story 3 می خواهد تا آن خاطره های شیرین و دوست داشتنی را دوباره زنده سازد. وقتی که Andy برای تحصیلات دانشگاهی می خواهد که برود ، Buzz ، Woody و تمامی اسباب بازی های وفادارش نگران آینده غیر قطعی خود هستند. این بازی توسط Lee Unkrich کارگردانی شده است. Toy Story 3 روایتی کمدی و ماجراجویی از کمپانی Disney Digital می باشد که به صورت ۳بعدی به بازار عرضه می شود که اسباب بازی ها را در اتاقی کاملا غیر قابل کنترل قرار می دهد که انقدر شلوغ می باشد که حتی جای سوزن انداختن هم نیست ! مثل یک جهنم هستش وقتی که میخوان باهم باشن و معنای واقعی "پشت هم دیگه را داشتن" رو نشون بدهند. این بازی تخیلات و تصورات شما را بر می انگیزد و شما می توانید تجربه ای جدید از بازی های ماجراجویی را داشته باشید و ساعت ها با این بازی بسیار زیبا سرگرم شوید.

 

Toy story 3 psp cover دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Toy story 3 psp 01 دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP Toy story 3 psp 02 دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP

Toy story 3 psp 03 دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP Toy story 3 psp 04 دانلود بازی Toy Story 3 برای PSP

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سيستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپديت تا March 2010

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

این بار  بازی بسیار زیبای Transformer The Game را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . کمتر کسی است که سری فیلم های Transformer  را ندیده باشد . این بازی برگرفته از این فیلم بسیار زیبا است . شما در این بازی باید با روبات های بیگانه مبارزه کنید ، تا سیاره زمین را از هجوم آنان نجات دهید . از نکات قابل توجه این بازی اکشن ، گرافیک بسیار عالی آن است که به لذت بازی می افزاید . اگر شما هم به سری فیلم های Transformer  علاقه دارید ، این بازی جذاب را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۴۳۴ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Transformer The Game بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP

 

 

 

Transformer The Game small 01 بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP  Transformer The Game small 02 بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP

Transformer The Game small 03 بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP  Transformer The Game small 04 بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

 

Paragon System Upgrade Utilities 2010 به آسانی ویندوز XP و یا Vista خود را به ویندوز ۷ تغییر دهید. با تکنولوژی پیشرو در زمینه تغییر سیستم عامل ، میتوانید بدون ترس سیستم عامل خود را به آخرین ورژن ویندوز آپدیت کنید. با این نرم افزار می توانید تصمیم بگیرید که چقدر سیستم عامل شما فعال باشد و چه فایل هایی بر روی سیستم عامل ۷ منتقل شود.

 

paragon system آپديت ويندوز Vista و XP به Seven با Paragon System Upgrade Utilities 2010

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

آیا ویندوز شما غیرقانونی شده و پیغام های This Copy Of Widows is Not Genuine و یا پیغام هایی شبیه به این را دریافت می کنید ، باید بدانید که ویندوزی که شما نصب کرده اید به صورت غیرمجاز کپی برداری شده است و اصل نیست ! البته تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیرقانونی کپی برداری شده اند و این مشکل را دارند . وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیرقانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد . سایت بزرگ دانلودها به معرفی نرم افزار با نام Make Windows XP 100% Genuine این توانایی را به شما می دهد که بدون هیچ هزینه ای ویندوز خود را قانونی کنید . این کار بیشتر از ۲ ثانیه طول نمی کشد و بسیار آسان است !

 

xp قانونی کردن ویندوز XP با Make Windows XP 100% Genuine

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

این بار بازی بسیار زیبا و محبوب Silent Hill Shattered Memories را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما  عزیزان قرار گیرد . این بازی به سبک معمایی ، ترسناک می باشد . گرافیک عالی و داستان دلهره آور آن می تواند شما را ساعت ها با این بازی سرگرم نماید . داستان این بازی از این قرار است که ؛ هری میسن و دخترش شریل برای تعطیلات در حال سفر به شهری کوچک به نام Midwesten بودند . ناگهان جسمی تاریک در وسط جاده ظاهر می شود و باعث می شود که هری ماشین را منحرف کرده و تصادف جدی ای نماید . بعد از اینکه هری بهوش می آید متوجه می شود که ضربه ای به او و ماشینش وارد آمده و در این بین خبری از دخترش شریل نیست . آیا دخترش مرده است ؟ آیا هری مرده است ؟ آیا هری قادر به پیدا کردن دخترش خواهد بود ؟ اینان سوالاتی هستند که شما باید به آن پاسخ دهید . چرا که شما هری را در مسیر پیدا کردن دخترش در شهر عجیب و ترسناک Silent Hill کمک خواهید کرد . اگر شما هم به بازی های ترسناک و معمایی علاقمند هستید ، این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید .

| دانلود در یک پارت ۷۴۰ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Silent Hill Shattered Memories بازی محبوب Silent Hill Shattered Memories برای PSP

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

در بسیاری از مواقع کاربرانی که به صورت حرفه ای بر روی یک سیستم کامپیوتری کار می کنند و از چندین سیستم عامل مختلف برای رفع نیازهای خود استفاده می کنند ، دچار مشکلاتی در سوییچ نمودن سیستم عامل خود دارند. به عنوان مثال یک برنامه نویس قصد دارد تا نرم افزار خود را بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز تست نماید. تنها برای تست یک نرم افزار می بایست چندین بار سیستم را Restart نماید تا وارد سیستم عامل شده و به تست برنامه بپردازد . مشکل یاد شده را می توان از جنبه های دیگر نیز مشاهده نمود! کاربری می بایست از چندین سیستم عامل استفاده نماید اما به دلیل مشکلات سخت افزایر قادر به نصب چند سیستم عامل به صورت هم زمان بر روی سیستم نمی باشند. در چنین زمان هایی می بایست از نرم افزارهای سازنده سیستم های مجازی استفاده نمود.
Parallels Desktop نام نرم افزاری می باشد که به کاربران توانایی ساخت سیستم های مجازی را می دهد. به کمک این نرم افزار کاربران قادرند تا به صورت همزمان از چندین سیستم عامل مختلف نصب شده بر روی این سیستم های مجازی استفاده نمایند.  در این نرم افزار کاربران قادر به نصب انواع مختلف سیستم عامل های لینوکس و ویندوز ، Solaris ، FreeBSD و … می باشند. این برنامه از ابزارهای مختلفی تشکیل شده است که این ابزارها ویژگی های مختلفی را برای کاربر فراهم می کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت  Parallels Virtualization and Automation Software می باشد.

 

desktop ساخت آسان و حرفه ای سیستمهای مجازی با Parallels Desktop 4.0.6630

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

 

ویندوز XP جدید و زیبا با طرح و ابزارهای ویستا! ویندوزی برای کسانی که میخواهند ویندوز ویستا و XP را یکجا داشته باشند.نسخه جدید ویندوز Vista vg این رویا را تحقق میبخشد.این ویندوز نسخه XP سرویس پک ۳ میباشد که بهینه شده تا سرعت بالایی داشته باشد و به جای ابزارهای آن از ابزارهای زیبای ویندوز ویستا استفاده شده.مانند تولبار و طرح اصلی قالب. همینطور دارای پنل گدجت های ویندوز ویستا میباشد که شامل: ساعت,تقویم,آب و هوای آنلاین و… که میتوانید به آن اضافه کنید.همچنین این ویندوز درارای چند تم اختصاصی و زیبا به همراه تم اختصاصی شیشه ای می باشد که بسیار زیبا است.

 

xp جدیدترین و زیباترین نسخه ویندوز اکس پی   Windows XP Pro SP3 VistaVG Black 2010

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

این بار  بازی بسیار زیبا Gladiator Begins را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از اسم بازی پیدا است ، داستان آن  در عصر گلادیاتورها می گذرد . در آن زمان آرزوی بسیاری از افراد گلادیاتور شدن بود . حال شما در این بازی در نقش گلادیاتوری قرار دارید که باید با دشمنان خود در میدان های نبرد مبارزه کنید . اگر به سبک بازی ها اکشن علاقه مند هستید این بازی بسیار زیبا و با گرافیک عالی را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

 

Gladiator Begins بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP

 

 

 

Gladiator Begins small 01 بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP  Gladiator Begins small 02 بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 

سیستم عامل Windows 7 Live CD که به صورت قابل حمل می توان آن را بر روی CD , DVD و یا فلش مموری ذخیره کرد و در همه جا بدون نیاز به نصب ویندوز ، آن را اجرا نمود. جنبه ها و پشتیبانی های مشابه برای این نسخه از ویندوز نیز در دسترس قرار گرفته است که به شما اجازه اجرای ویندوز ۷ را به طور بسیار سریع می دهد که از عملیات طولانی و وقت گیر برای نصب ویندوز جلوگیری می کند.
بی شک برخی از قابلیت های کاربردی ویندوز در این گونه نسخه ها حذف میگردد اما قابلیت های اصلی ویندوز پابرجاست و با استفاده از این بسته قادر هستید در هر جا و در هر زمان ویندوز سون را همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید این نسخه از ویندوز محبوب ۷ را با لینک مستقیم و حجمی بسیار کمتر از ویندوز ۷ (نسخه نصبی)   دریافت نمایید.

 

win7 نسخه بدون نیاز به نصب ویندوز 7   Windows 7 Ultimate Live CD

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط میثم

در این ساعت بازی بسیار زیبا  Parasite Eve The 3rd Birthday را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد توسط شرکت Square Enix انتشار یافته ، که سازنده بسیاری از بازی های محبوب این کنسول می باشد . داستان این بازی که به سبک اکشن سومین شخص می باشد ، بدین قرار است که منهتن نیویورک در آستانه جشن کریسمس قرار دارد . همه چیز آماده برپایی جشن است که ناگهان اتفاق عجیبی رخ می دهد . جانواران بزرگ و عجیبی ظاهر می شوند ، این موجودات شروع می کنند به بلعیدن همه افراد . در این موقع یک مامور FBI که دارای قدرت های شگفت انگیز است وارد عمل می شود . نام این ماور aya Bera است . آیا aya قادر خواهد بود تا این موجودات را نابود کند ؟ آیا منهتن دوباره رنگ آرامش را به خود خواهد دید ؟ اینان سوالاتی هستند که شما باید به آن پاسخ دهید . چرا که شما در قالب شخصیت aya Bera قرار خواهید داشت . تصاویری از محیط این بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنیدپس فرصت را از دست ندهید .

| دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم |


Parasite Eve The 3rd Birthday بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP

 

 

 

Parasite Eve The 3rd Birthday  small 01 بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP  Parasite Eve The 3rd Birthday  small 02 بازی بسیار زیبا Parasite Eve The 3rd Birthday برای PSP

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب