دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

 Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. نسخه جدید بازی که ورژن آن  1.0.0.64 می باشد برای دانلود آماده شده است. همچنین آپدیت بازی به نسخه ماه جولای سال ۲۰۱۱ نیز همراه با بازی برای شما آماده شده است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری .

|آخرین نسخه بازی ، آپدیت شده تا ۱۴ July 2011 به همراه توضیحات کامل نصب|

 

counter cover دانلود بازی Counter Strike: Source v64 Non Steam

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی جنگی میان روبات های کوچولوی شما و ابر روبات ها رخ میدهد که شما برای نجات سرزمین خود باید به جمع آوری انرژی و ساخت روبات های کوچولو کرده و به آن ها کمک کنید تا از گیاهان سبز سبز دفاع کنند. داستان این بازی از یک سرزمین آرام شروع می شود که با حمله ارتش ظالمی که به عنوان ماشین ها شناخته می شوند، در آن سرزمین هرج و مرج به وجود می آید و شما می بایست با استفاده از هوش و تاکتیک های خود بر مانع ها غلبه کرده و سرزمین با شکوه خود را نجات دهید.

 

 Mini Robot Wars جنگ با روبات های کوچولو در بازی Mini Robot Wars

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 TMD Fifteens یک بازی رایگان و بسیار کم حجم به سبک پازل بوده که می تواند شما را سرگرم نماید. این بازی بسیار زیبا دارای گرافیک زیبایی می باشد. امیدواریم از این بازی خاطره انگیز لذت ببرید.

 

TMD Fifteens بازی بسیار زیبای پازل اعداد TMD Fifteens 1.3

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Shooting Blocks یک بازی بسیار زیبا و دیدنی است که دارای گرافیک بسیار زیبا و مراحل متعددی می باشد. این بازی فکری می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. بازی Shooting Blocks دارای حجمی بسیار مناسب بوده و نیازمند سخت افزار قدرتمند نمی باشد. امیدواریم این بازی زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Shooting Blocks بازی دیدنی و بسیار جذاب Shooting Blocks 2.6

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 Super meat boy یک  بازی پلتفرم فوق العاده  توسعه یافته توسط تیم Red meat است. در این بازی بازیکن در نقش یک مکعب کوچک متحرک به نام گوشت قرمز ظاهر می شود که باید دوستش رااز شر دکتر جنین(Fetus) نجات دهد. بازیکنان باید با رفلکس شدید و عکس العمل های فوق العاده سریع  به پایان هر سطح ، با استفاده از توانایی های خود از جمله چسبیدن به  دیوار و پرش های متوالی از موانع برسد. پاکسازی مناطق پر پیچ و تاب یا جمع آوری بانداژ های  پنهان در هر نقشه  به هیجان بازی می افزاید و راه های مخفی و پازل ها را تشکیل می دهند. بازی در حدود ۳۵۰ مرحله دارد که به فصل های مختلف تقسیم می شود. بازیکن در  هر فصل می تواند در هر جهتی که می خواهد بازی را پیش ببرد و وارد بخش های متفاوت, با توجه به قدرت انتخابش شود. اما تعداد معینی از سطح ها نیاز به تکمیل شدن  برای دسترسی به مرحله رئیس را دارند.

|به همراه آخرین آپدیت بازی ، آپدیت شانزدهم ، به منظور رفع اکثر باگ ها|

 

super meat boy cover دانلود بازی Super Meat Boy incl Update 16

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 بازی ویدئویی Cars 2 شما را وارد دنیای این فیلم زیبای انیمیشن می کند ، جایی که می توانید بین ۲۰ شخصیت مختلف یکی را انتخاب کنید و برای رسیدن به مقام جاسوسی در کلاس جهانی تمرین کنید. به عنوان قسمتی از این تمرین بین المللی باید در ماموریت های مخاطره آمیز شبیه سازی شده ای شرکت کنید و با استفاده از ابزار خطرناکی که دارید از دست دشمنان بگریزید و آنها را متوقف کنید. این بازی بر اساس فیلم انیمیشن Cars 2 ساخته شده و دارای شخصیت های محبوب آن به خصوص مک کوئین و استاد بوده که آنها برای این عملیات مخفیانه به نام CHROME تمرین می کنند.آنها به Finn McMissile و Hollet Shiftwell می پیوندند زیرا آنها نیز برای رسیدن به مقام جاسوس تلاش می کنند. بازی تعدا زیادی مرحله ی بانشاط دارد، همانطور شما می توانید از ابزار مختلفی مخصوص هر اتومبیل برای فرار از دست دشمنان  یا متوقف کردن آنها استفاده کنید. همچنین می توانید شیرین کاری هایی مانند رانندگی برعکس، حقه های هوایی و راندن روی ۲ چرخ نیز اجرا کنید تا بازی را کاملا تمام کنید.بازی ویدئویی Cars 2 همچنین دارای مسابقات جهانی آنلاین بوده که به بازیکنان امکان آزاد کردن جوایز هر دو نسخه را بوسیله ی تمام کردن ماموریت ها می دهد.

|به همراه دانلود در یک پارت ۲٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

Cars2 Cover small دانلود بازی Cars 2 برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DeathlyHallows Part2 Cover Small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

 

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:

OS: Windows XP SP3, Vista SP2 / Windows 7 32Bit
CPU: Core 2 Duo  7500 2.93GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
RAM: 4 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics:  nVidia GeForce GT 220 / ATI Radeon HD 4650

 

تصاویری از محیط بازی:

HP Part2 02 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC HP Part2 01 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

HP Part2 03 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC HP Part2 04 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

HP Part2 05 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC HP Part2 06 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 دریا، خورشید، شن و ماسه های نرم… هوایی مطبوع و صدای آرامش بخش امواج و … اما شما وقت استراحت کردن را ندارید چرا که شما باید این ساحل زیبا را اداره کرده و به رفع نیازهای مردم و مشکلات ساحل پرداخته و از همه مهمتر شما یک مامور مخفی FBI هستید که باید به دنبال خرابکاران و مجرمان بگردید. در این بازی شما باید یک فرد مسئولیت پذیر بوده و به مواردی چون غذا و امکانات تفریحی مهمانان بوده و به خواسته های موجودات دریایی نیز رسیدگی کنید. این شما و این هم یک ساحل زیبا ..

 

Summer Rush مدیریت ساحلی زیبا در بازی هیجان انگیز Summer Rush

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 مطمئنا خیلی از شما ها با بازی فکری ماه-جونگ آشنا هستید. این بازی با داشتن یک محیط سه بعدی و گرافیک نسبتا خوب می تواند شما را ساعت ها سرگرم کرده و در رشد فکری شما نیز تاثیر گذار باشد! بازی به این صورت می باشد که در ابتدا یک سری از تکه های پازل مانند در شکل های متنوع در کنار و بر روی یکدیگر چیده شده اند و شما میبایستی دو تکه هم شکل را پیدا کرده و آن ها را حذف کنید تا بالاخره تمامی تکه ها حذف شده و به مرحله بعدی و البته مرحله ای سخت تر راه پیدا کنید، اما کار به همین سادگی ها هم نیست! شما باید دقت کنید که با برنامه درست جلو رفته و ترتیب آن ها را بهم نزنید. اگر این کار را به صورت صحیح انجام ندهید تکه های هم شکل در مکان هایی باقی می مانند که امکان حذف آن ها موجود نیست و در نهایت شما بازنده به حساب خواهید آمد. اگر دوست دارید تا هم سرگرم شوید و هم به پرورش ذهن خود بپردازید، این بازی را از دست ندهید.

 

 Mah Jong Master 3D بازی معروف فکری و سرگرم کننده Mah Jong Master 3D

ایت 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 A New Beginning یک بازی سینماتیک ، ماجراجویانه و ترسناک می باشد. در این بازی ماجراجویی که سبکی کلاسیک را داراست ، یک دگرگونی آب و هوایی بسیار خطرناک تمامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این دگرگونی در روایتی از سرتیتر خبرهای امروز دنیا گرفته شده و مربوط به زندگی در دوره ی کنونی که ما هستیم می باشد. در سرتاسر دنیا ، وظیفه شما که به عنوان یک عامل اصلی در بازی می باشید ، این است که دنیا را در توازن نگه دارید و از این عوامل خطرناک که دنیا را تهدید می کند جلوگیری نمایید. در این بازی شما به بررسی جزئیات موجود در بازی می پردازید و از آن ها سرنخ هایی کامل برای حل مشکلات خود پیدا می کنید. بیش از ۳۰ شخصیت کارتونی در این بازی وجود دارند که همگی در فضایی ۲بعدی ساخته شده اند. ولی این فضای ساخته شده ، همانند فیلم های کارتونی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و می تواند شما را تا ساعت ها مشغول حل معماهای بسیار سرگرم کننده ی این بازی بکند.

 

a new beginning cover دانلود بازی A New Beginning

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP / Vista / Windows 7
Processor: Pentium IV 2 GHz
Memory: 1 GB
Video: 256 MB
Free space on hard disk: 3,5 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

a new beginning 01 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 02 small دانلود بازی A New Beginning

a new beginning 03 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 04 small دانلود بازی A New Beginning

a new beginning 05 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 06 small دانلود بازی A New Beginning

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 A New Beginning یک بازی سینماتیک ، ماجراجویانه و ترسناک می باشد. در این بازی ماجراجویی که سبکی کلاسیک را داراست ، یک دگرگونی آب و هوایی بسیار خطرناک تمامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این دگرگونی در روایتی از سرتیتر خبرهای امروز دنیا گرفته شده و مربوط به زندگی در دوره ی کنونی که ما هستیم می باشد. در سرتاسر دنیا ، وظیفه شما که به عنوان یک عامل اصلی در بازی می باشید ، این است که دنیا را در توازن نگه دارید و از این عوامل خطرناک که دنیا را تهدید می کند جلوگیری نمایید. در این بازی شما به بررسی جزئیات موجود در بازی می پردازید و از آن ها سرنخ هایی کامل برای حل مشکلات خود پیدا می کنید. بیش از ۳۰ شخصیت کارتونی در این بازی وجود دارند که همگی در فضایی ۲بعدی ساخته شده اند. ولی این فضای ساخته شده ، همانند فیلم های کارتونی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و می تواند شما را تا ساعت ها مشغول حل معماهای بسیار سرگرم کننده ی این بازی بکند.

 

a new beginning cover دانلود بازی A New Beginning

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP / Vista / Windows 7
Processor: Pentium IV 2 GHz
Memory: 1 GB
Video: 256 MB
Free space on hard disk: 3,5 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

a new beginning 01 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 02 small دانلود بازی A New Beginning

a new beginning 03 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 04 small دانلود بازی A New Beginning

a new beginning 05 small دانلود بازی A New Beginning a new beginning 06 small دانلود بازی A New Beginning

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 اگر از آن دسته از افراد هستید که به بازیهای پرسرعت که البته به دقت زیادی نیاز دارند علاقه مند هستید، این بازی می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند! در این سبک از بازی ها شما می بایست با استفاده از اشیایی در درست دارید به اشیایی که مدام در حال حرکت هستند شلیک کرده و اگر اشیایی در دست شما به اشیایی هم نوع خود برخورد کند و تعداد این اشیا سه یا بیشتر شود، این سه اشیا حذف شده و شما امتیاز کسب خواهید کرد. این روال تا مراحل اول پیش میرود اما در مراحل بالاتر این بازی بسیار سخت می شود، به صورتی که اشیا از دو جهت مختلف و با سرعتی بسیار بالا به چاله نزدیک می شوند. یادتان باشد در این بازی تا آخرین لحظه سعی خود را کرده و نا امید نشوید!

 

 Sparky Vs Glutters تجربه هیجان و سرعت در بازی Sparky Vs Glutters

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی شما باید در اعماق دریا یک پرورشگاه را از تخریب شدن نجات دهید! شما به دنبال اشیای گمشده می گردید و می توانید با به دست آوردن آن ها و فروختن آن ها پرورشگاه را گسترش دهید. در این بازی باید هوش بالایی داشته و به تمامی قسمت ها توجه کنید. در مواقع گیر کردن در این بازی می توانید از Help بازی کمک بگیرید. قابلیت های خود را در این بازی های کوچک اما سرگرم کننده امتحان کنید و آن را افزایش دهید.

 

 Tales of Lagoona Orphans of the Ocean کشف اشیای گمشده در اعماق دریا در بازی Tales of Lagoona Orphans of the Ocean v1.0.0.149

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 آپدیت جدید بازی Crysis 2 که چندی پیش عرضه شده بود ، سرانجام برای نسخه های کرک شده نیز در اینترنت قرار گرفت ! این آپدیت تغییرات بسیار گسترده ای را در محیط بازی ایجاد کرده و یکی از دلیل های این تغییرات ، استفاده از تکنولوژی DirectX 11 Ultra می باشد. جزئیات بازی شکل جدیدی به خود گرفته و روند بازی به صورت بسیار طبیعی تر و جذاب تر می باشد. از جمله تغییرات دیگری که صورت گرفته ، می توان به مواردی همچون : اضافه شدن سایه های اشخاص در نزدیکی ، استفاده از تکنولوژی با کیفیت عالی HDR Motion Blur ، طبیعی تر شدن هرچه بیشتر سایه ی اشخاص و اشیاء موجود در بازی ، مات سازی اجزاء پرتاب شونده در بازی ، طبیعی تر شدن حرکت آب در بازی ، بهتر شدن هر چه بیشتر بازتاب نور در هنگام برخورد با اشیاء ، بهبود در پشتبانی از کارت گرافیک های چندگانه و … 

 

Crysis2 cover دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

 در این بازی هیجان انگیز شما به دنبال یک فرد خطرناک می روید که او در هرکجا که پا بگذارد خرابی ایجاد خواهد کرد، اما شما تنها کسی هستید که می توانید جلوی او را بگیرید. شما با قرار گرفتن در صحنه های جرم و جمع آوری مدارک جرم و سپس مرتب کردن آن ها، می بایستی پازل ها و معماهایی را حل کنید که به شما در نزدیک شدن و رسیدن به مجرم اصلی کمک خواهد کرد. شما با گذارندن مراحل پست خود را افزایش داده و همچنین به فرد جنایتکار نزدیکتر خواهید شد و در نهایت به جایی خواهید رسید که مجرم را از هدف بزرگ خود نا امید کنید.

 

 Intrigue Inc Ravens Flight یافتن مدارک جرم و دستگیری مجرم در بازی Intrigue Inc: Ravens Flight

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب